Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Két hónap után szedett fogamzá...

Jasmine999999 kérdése:

Két hónap után szedett fogamzásgátlót követően késhet a menstruáció?

Figyelt kérdés
Symicia-t kezdtem el szedni. 3 hét szedős, egy hét kimaradós fajta. Az első hónapot végig barnáztam, de utána az utolsó hétben meg is jött a vérzés. Most viszont a második hónapom egy hetes kihagyásánál járok, viszont nem jött meg. Az elején még a hormonok miatt lehet kissé rendszertelen? Másnak is előfordult késés még az elején? Normális ez, vagy mikorra áll be pontosan? Szexuális együttlét egy hónap és egy hét után a szedés után volt, tehát ezzel nem kellene gond legyen.

jún. 1. 09:09
 1/1 anonim ***** válasza:
Vagy hozzá kell még szoknod vagy nem jó neked ez a fajta gyógyszer. Mindenképp kérdezz rá az orvosodnál.
jún. 1. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!