Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Lombik beültetés után sok-sok...

Lombik beültetés után sok-sok allergiás tüsszögés árthat a megtapadásnak, embriónak?

Figyelt kérdés
Allergiaszezonban, augusztus végén lenne beültetésem, már a második, mert az elsőnél elment a baba sajnos a 11. héten :( Nagyon rossz volt ezt átélni, most azon aggódom, hogy ha jön egy allerigás roham - elsősorban pollenekre vagyok allergiás -, akkor a sok tüsszögés, kb. 40-50 is szokott lenni egyszerre, árthat-e a megtapadásnak? (Légyszi ne olyat írjatok, hogy az embrió a méhben van, a tüsszögés pedig légzőszervi probléma, már olvastam ahol a kérdést nagyon bagatellizálták.) Én arra gondolok, hogy a tüsszögés során bekövetkező sok-sok hasi összehúzódástól lehet-e baj? Szabályosan kimelegszem mindig egy-egy ilyen roham után és néha még hasizom lázam is lesz tőle. Várom olyanok válaszát is, akiknek szintén allergiaszezonban történt beültetés. Nem a tünetek zavarnak, mert úgy érzem sok mindent kibírok a sikerért gyógyszerek és tünetcsökkentők nélkül is, hanem inkább az az aggódalom forrása, hogy a megtapadással lehet-e baj.

2017. júl. 14. 10:39
 1/3 Andizsuzsi ***** válasza:
Nem. Viszont ha tudod, hogy allergiás vagy, akkor miért nem állsz neki gyógyszert szedni már időben? Az antihisztamin semmilyen hatással sincs a terhességre vagy a magzatra, viszont egy asztmatikus roham következtében fellépő oxigénhiánynak van. Nem kell mártírnak lenni és "kibírni", hanem olyan gyógyszert kell felíratni, amit biztonsággal szedhetsz a terhesség első szakaszában is.
2017. júl. 14. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Múlt héten azt mondta nekem egy asszisztens, hogy "nem lehet szedni őket, mert szteroidtartalmúak". Utánanézek ennek jobban, hogy melyiket lehet szedni esetleg.
2017. júl. 14. 13:55
 3/3 Andizsuzsi ***** válasza:
Mivel még van időd, szerintem menj el egy pulmonológiai szakrendelésre. Fognak tudni olyan gyógyszert szemcseppet/orrcseppet javasolni, amit biztonságosan használhatsz. A felesleges aggódás sem tesz jót. Sok sikert és egészséges terhességet, babát kívánok.
2017. júl. 14. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!