Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Rendeltem a Wolton előre...

Rendeltem a Wolton előre fizetéssel. Sajnos rossz irányítószámot adott meg a rendszer. Ahova kellene szállítani, oda nem szállítanak. A cég nem utalja vissza a pénzt. Ezt jogilag megtehetik?

Figyelt kérdés
máj. 16. 17:22
 1/9 anonim ***** válasza:
72%

"Sajnos rossz irányítószámot adott meg a rendszer."

Aham. A rendszer. Nem te.

Nem, még véletlenül sem a te feladatod, felelősséged hogy ellenőrizd az általad megadott adatok helyességét, ugye, hópihe?

máj. 16. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Nem egyszer nem kétszer rendeltem már, a jelenlegi helyzetemre kattintottam szállításnál.
máj. 16. 19:12
 3/9 anonim ***** válasza:
68%

Teljesen irreleváns hogy hányszor rendeltél, hova kattintottál, milyen úton-módon adtad meg a szállítási címet.

A te felelősséged, hogy a helyes szállítási címet megadd.

Ha neked derogál, hogy ellenőrizd, jó címet adtál-e meg, akkor így jártál.

Tanulópénz, majd legközelebb odafigyelsz.

máj. 16. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Nem a kérdésre válaszoltál hópihe :)
máj. 16. 19:20
 5/9 anonim ***** válasza:
61%

De bizony. Még ha te nem is érted.

De akkor a gyengébbek kedvéért:

Igen, megtehetik, mert az általad is elfogadott ÁSZF értelmében... És innen olvasd tovább a hozzászólásaimat.

Na, így már megy?

máj. 16. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
A lekezelő stílusod arra ad következtetést, hogy el vagy nyomva a való életben. Kitartást!
máj. 16. 19:32
 7/9 anonim ***** válasza:
68%

Az én mentális egészségem ne legyen a te gondod.

Inkább a sajátod miatt kéne aggódni, ha egy ilyen egyszerű és egyértelmű esetben sem vagy képes vagy hajlandó elfogadni, hogy te hibáztál, és az emiatt érzett frusztrációdat a piros X nyomkodásával próbálod palástolni.

máj. 16. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Az ÁSZF-ben felsorolják azokat az eseteket, amikor nem jár visszatérítés.


7.5. Általános kiszállítási mód választása: A Felhasználónak jelen kell lennie a Rendelésben megadott kiszállítási címen a Rendelés leadása és a Rendelésben szereplő termékek átvétele közötti időben. Amennyiben a Felhasználó nem található az általa megadott címen és nem válaszol a kiszállítást végző Futár Partner két kapcsolatfelvételi kísérletére, a Wolt ügyfélszolgálata telefonon vagy elektronikus úton megkísérli a kapcsolatfelvételt a Felhasználóval. Ha a kapcsolatfelvétel 10 (tíz) percen belül sikertelen, a Rendelés törlésre kerülhet, és a Felhasználónak vagy az Vásárló Szervezetnek a Rendelés ára (beleértve a szolgáltatási díjat és egyéb díjakat, amennyiben alkalmazandó), valamint a kiszállítás díja (amennyiben kiszállítási szolgáltatással érintett a Rendelés) nem kerül visszatérítésre.


Talán ezzel érvelnek a te esetedben

máj. 16. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

" a jelenlegi helyzetemre kattintottam szállításnál."

Próbáld meg a lóvét a GPS szolgáltatótól visszaperelni :-)

(Legközelebb írd be kézzel, ha azon a helyen vagy, ahol most voltál.)

máj. 16. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!