Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Elérhetetlen az üzlet?

Elérhetetlen az üzlet?

Figyelt kérdés

5 héttel ezelőtt rendeltem egy raktáron lévő terméket utánvéttel (országon belülről). Mindmáig nem kaptam meg.


Próbáltam keresni telefonon őket, de elérhetetlenek, egy automata azt mondja be, hogy csak valamilyen SMS értesítést hagyhatok azon a számon, nem is értem, hogy mi ez, mindegy.


Írtam érdeklődő emailt 2-őt is 5 napos eltérésekkel. Semmi válasz.


2 napja írtam egy lemondó emailt, mert látom, hogy nem lesz belőle semmi. Erre sem válaszolnak, pedig úgy tudom be kell fogadniuk hivatalosan is a termék visszamondását.


Most ilyenkor mi van? Személyesen nem tudok odamenni, mert ország másik felében vannak, másrészt nincs offline boltjuk.



2020. okt. 14. 17:52
 1/9 A kérdező kommentje:

Ja és még valami, azóta nem tudok bejelentkezni sem a weboldalukon, tehát szerintem szó nélkül kitiltottak onnan.


Ezzel fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?


Más ismerősöm is rendelt onnan mostanában és ő megkapta.

2020. okt. 14. 17:53
 2/9 anonim ***** válasza:
Amíg a cucc hiányán kívül nem ért kár, nem tudom, miben segíthetne a fogyasztóvédelem. Megnézheted, nincs-e felszámolás alatt a cég, de azt is el tudom képzelni, hogy informatikai probléma van a weboldalukkal és nem férnek hozzá a leveleikhez és ezért nem tudsz belépni az oldalra se.
2020. okt. 14. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Nyugodtan add meg az üzletet rá tudunk nézni mi a helyzet velük.
2020. okt. 14. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
2020. okt. 14. 22:17
 5/9 A kérdező kommentje:
#2: Nem nekem kell segíteniük, hanem másoknak. Szerintem az nonszensz, hogy egy üzletet semmilyen módon nem lehet elérni... Akkor miért alapított vállalkozást? Hol a felelőssége? Ezeket vizsgálhatná meg a fogyasztóvédelem. Lehet, hogy informatikai problémájuk van, nem tudom.
2020. okt. 14. 22:29
 6/9 Ypszilon1980 ***** válasza:
Lehet, hogy emiatt kell sms-t küldeni. Nem értem, hogy azt eddig miért nem tetted meg.
2020. okt. 15. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Egyébként egy informatikai hiba akár láthatatlan is maradhat napokig, ők csak nem értik, hogy miért nem jön megrendelés vagy levél. Bár ez a telefonra még nem ad magyarázatot. A másik, hogy sokszor webáruházak mögött családi vállalkozások vannak, 1-2 ember végzi az összes melót, így könnyű kiesni a munkából magánéleti okok miatt.
2020. okt. 15. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Kétlem, hogy informatikai hiba, mert korábban már rendeltem tőlük, akkor is úgy postázták a termékeket, hogy se szó se beszéd, hirtelen beállított a postás... Az a baj, hogy mindenhol máshol 5000-el drágább a termék, amire szükségem lett volna. Na mindegy.
2020. okt. 15. 15:03
 9/9 A kérdező kommentje:
*hogy napokig-hetekig se szó se beszéd
2020. okt. 15. 15:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!