Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Vélemény a TMX Mobile Solution...

Vélemény a TMX Mobile Solution Kft.-ről?

Figyelt kérdés

#garancia #Budaörs #Lenovo #márkaszervíz #TMX Mobile Solution Kft.
2021. márc. 24. 23:40
 1/4 anonim válasza:

egy tízéves távlatot nézek: két telefonom kötött ki nálunk. összeszereléssel valahogy mindig gond volt. tehát simán visszaküldenek alaplaphibás telefont, mikor nyilvánvaló, hogy amiatt fagy ki. akkuteszt náluk nem tudom hogy zajlik, de egy sz@r akksi is visszajön úgy munkalappal (már amit ki lehet venni abból a tört magyarságból)hogy megnézték veszi-e a töltést. na de persze a kapacitásával volt gond és kb. mintha nem egy nyelvet beszélnének a fogyasztóval. pedig én aztán elég részletesen leírtam a körülményeket és alátámasztottam. szóval tömören: kalap sz@r. de nincs más hivatalos kb.



ja és egy lábjegyzet: manapság ezeket az illesztett/ragasztott telefonokat egész könnyen szét lehet szedni. ha ők teszik, akkor nekem általában illesztési hézaggal jöttek vissza, leb@szott peremmel a telefonjaim. úgyhogy örülök, ha esetleg garancia előtt nem lesz gondom és csak utána kell bontani, mert akkor magamnak megcsinálom úgy, hogy nyoma sincs.

2021. márc. 25. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Jobb kerülni őket, Kókler banda
2021. márc. 25. 04:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Rengeteg negatív tapasztalatot olvasni róla, én egyszer küldtem be apum garanciás Xiaomi Redmi 8T mobilját mikrofon hibával, illetve szinte új Honor TWS fülest, mert a jobb oldala megadta magát.

Telefonon teljes alaplapot cseréltek, és az egész oda-vissza procedúra kevesebb, mint 1 hét alatt lezajlott, bárminemű probléma nélkül.

Füles kicsit több időbe telt (kb 2 hét), de gondolom azért, mert javítani "nem lehet", így várták a gyártó csereutalvány engedélyét, amit meg is kaptunk.


Tehát 2/2 rendkívül jó tapasztalat.

2021. márc. 25. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Én a tavaly vásárolt Lenovo Yoga laptopomat küldtem be nekik javításra. Már 1,5 hét eltelt de még mindig nem kaptam tőlük információt a javításról. Az Emagon keresztül küldtem be hozzájuk, az Emag ügyfélszolgálat pedig múlt héten szólt hogy elkezdődött a javítás és másnap várhatok megkeresést a szerviztől, ami persze nem történt meg. Emailben kerestem őket tegnap, azóta megy a levelezés, érdemi információt még nem kaptam. Sajnos a Lenovo szervizelés hozzájuk tartozik, emiatt nem váltanék márkát, de azért aggódom, hogy mi lesz a gépemmel és mikor kapom vissza.
2023. febr. 22. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!