Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Creality Ender 7 vagy Creality...

Creality Ender 7 vagy Creality Ender 3 V3 SE?

Figyelt kérdés

Tök kezdő vagyok, de mivel ilyen olcsón hozzá lehet jutni már ezekhez, így szeretném kipróbálni. Nem tudom mit akarok nyomtatni, teljesen csak hobbi célra kéne.


Melyiket ajánlanátok a kettő közül?



nov. 17. 10:49
 1/5 anonim ***** válasza:

Én a V3-at választanám mert úgy nézem az direkt extruderes, míg a másik bowdenes.

Az én nyomtatóm eredetileg bowdenes volt, de átépítettem, és így szebben is nyomtat, igaz amiket én nyomtattam, ott rengeteg üresjárati mozgás volt, és ott nem mindegy,hogy 1 vagy 6mm-t kell visszarántani a filamentet.

nov. 17. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi! Igen, illetve ahogy nézem, az ender 7-ben nincs automata szintezés..
nov. 17. 11:21
 3/5 anonim ***** válasza:
Azzal még simán lehet élni, mert ilyen kis asztalú nyomtatónál egyszer beállítod, aztán amíg nincs gond a fejjel, és nem kell szétszedni, addig felesleges újra bemérni . Nagyobb, pl 40x40centis asztalú gépeknél már ajánlott, mert az asztalban,is lehet vetemedés, és ilyenkor a gép ezt szépen kikompenzálja.
nov. 17. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Van nagyobb asztalú nyomtató nem sokszázezer forintért?
nov. 17. 12:24
 5/5 anonim ***** válasza:
Ha nem magyarországi forgalmazótól rendeled akkor van, bár,hogy az árak hova emelkedtek azt passzolom, de úgy 3 éve vettem egy Anycubic Chiron-t az eBayen, német forgalmazótól 140 ezerért, és ebben már benne volt a futár is. 1 héten belül meg is jött. Mellette van egy szintén Anycubic I3 Mega-m, azt építettem át. Az cirka fele volt 6-7 éve
nov. 17. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu