Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Milyen laptopot vegyek ?

Milyen laptopot vegyek ?

Figyelt kérdés
Egyetemen szükségem lenne egy laptopra. Amire használnám:netezés, programozás (van pár tantárgyam), tanulás. A keretem szűk,és amire használnám nem nagy igényű, így használt laptopra gondoltam olyan 70 ezer forintig. Bevállt tipusokra valamint jó ár-érték arányú laptopokra gondolok. Köszönök minden választ, ne kövezzetek meg ,eléggé laikus vagyok a témában egyellőre.
márc. 18. 19:20
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

CSAK Thinkpad, DELL, vagy HP. Külföldről behozott használt üzleti gép, felújítva:

[link]

[link]

[link]

A Lenovo Thinkpad x250 pedig egy nagyon jó közepes méretű laptop. Most is azon írok, Windows 10 van rajta.

márc. 18. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
100%

Én is a HP-ra esküszök. Van egy 13 éves probookom, sdd csere után még mindig hasít. Netezésre, filmre, zenére használom. Ugyan ubuntu van benne, mert ém azt jobban szeretem , de 10-es Windows is elment rajta.

Acert ne vegyél, páromnak volt 2, mindkettőnek letört a képernyőt tartó zsanér, az egyikben random leálltak bizonyos betűk a billentyűzeten, a másikban a ventilátor fuccsolt be 2 év után,miután kicseréltem neki, befosott a harddisk, beletettem egy tartalék ssd-t, végén random bekapcsolódott, ment 5 másodpercet, majd kikapcsolt. Ugyanúgy voltak portalanítva, pasztázva mint a 13 éves HP. Végül kuka lett mind a 2.

márc. 19. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Lenovo, Dell-ből Vostro vagy Latitude (Inspiron nem annyira jó), HP-ból Probook vagy Elitebook (az összes többi HP széria felejtős)

Asus-nak vannak még jó darabjai, de nagyon ki kell fogni. Az Acer régen jó volt, mára teljesen felejtős. Egyéb, nevenincs márkák kerülendők.

márc. 19. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje: