Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mi az különbség az aktív, és...

Mi az különbség az aktív, és a passzív DI-Box között?

Figyelt kérdés
2011. jan. 16. 10:32
 1/3 anonim ***** válasza:
2011. jan. 18. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Rendkívül hálás vagyok, hogy belinkelted ezt a honlapot a gond csak az, hogy nem tudok angolul valami jól.
2011. jan. 18. 16:49
 3/3 anonim ***** válasza:

DI Box - mi ez?



Ezt a tartalmat hozza neked Audiocourses pontcom*


Felvevő közvetlen szintén Direct Injectionként ismerik vagy di. Az elektromos gitár termel egy elektromos jelet, úgyhogy azt bedughatják egyenesen az összekeverő konzolba - mikrofonra nincs szükség. Mert a keveréket és gitárerősítőt elkerülik, a hang tiszta és tiszta, ez hiányolja a torzítást és színezést vagy az erősítőt.


Szűkölködsz egy di doboz mert van egy gyakori követelmény interfészberendezésbe, aminek a keverők szabványos kiegyensúlyozott inputjaival alapvetően nem szabványos kiegyensúlyozatlan outputjai vannak, bármelyik sorozatszintnél vagy mikrofonszintnél. Egy elektromos gitárnak például van a meglehetősen magas impedancia egy kiegyensúlyozatlan outputja - körülbelül 10 kiló ohmok vagy annyira. A szabványos kimenet-foglalat a monó negyed-hüvelyk-kocsiemelő, és kimenő feszültség-szint körülbelül egy volt körül ( a gitár hangerő-szabályozás, amiket beállítottak maximumra) tudnak számítani.


Közvetlenül a mikrofonba vagy egy keverő sorozatszintinputjába bedugni a gitárt több okért elégtelen:


a keverő bemenő impedanciája túl alacsony lesz a gitárért, ami szeret 500-as impedanciákat hajtani, kiló ohmok vagy több;

a gitároutput annyira kiegyensúlyozatlan a beavatkozás-visszautasítani a keverő kiegyensúlyozott inputjának a tulajdonait el fog veszni;

a gitár magas termelt impedanciája teszi azt képtelen hajtó hosszú stúdiónyakkendő-sorozatok;

és a gitáros gyakran be szeretné dugni az eszközt egy erősítőbe és a keverőbe is, és egyszerűen arra használni ugyanazt a gitároutputot, hogy táplálja mindkettőt egy elválasztó vonalelőnyön keresztül elektromosan csatlakoztatja az erősítőt ahhoz a stúdióberendezéshez, ami szigorú beavatkozást és kisfrekvenciájú zümmögésproblémákat okoz.

Hasonló problémákkal találkoznak másik eszközökkel, mint például a szintetizátorokkal, elektromos zongorák, és hallókészülékekre szolgáló felvételrendszerek.


A keverővel csatlakoztatni egy olyan eszközt, egy különleges kapcsolategység ismert ahogy egy di doboz ( DI=direct injekció ) azért alkalmazzák. Ez az egység át fogja váltani az eszköz outputját egy kisimpedanciájú kiegyensúlyozott jellé, és szintén csökkenteni fogja az outputszintjét a Milli volttartományba, ami alkalmas arra, hogy táplál egy mikrofoninputot. Az inputkocsiemelőfoglalaton felül, ennek szintén lesz egy outputkocsiemelőfoglalata, hogy az eszköz unprocessed*jelét lehagyhassák egy erősítőbe szintén. A kisimpedanciájú kiegyensúlyozott output megjelenik egy szabványos három tüskéjű XLR panelen-lovas dugó, amire most egy mikrofon outputjaként tekinthetnek.


Egy föld-emelés-kapcsolót szintén nyújtanak melyik szigeteli el az input földjét és az outputkocsiemelőfoglalatok a XLR-ból, amiket termeltek hogy vadásszanak csapdával, hurokproblémákat földelnek.


Passive DI doboz


A leg di a dobozok tartózkodnak csak egy átalakító, és nevezik szenvedő alak mert nem igényelnek áramellátást. Az átalakítónak ebben az esetben ott van egy 20:1, hogy lépjen-lent arány, konvertáló az eszköz meglehetősen magas outputja egy alacsonyabb outputba, ami alkalmas tápláló mikrofonsorozatokra. Impedanciát konvertálnak a kanyarok négyzete szerint arány (400:1), annyira egy tipikus gitár 15-ös impedanciát termelt kiló ohmok lenni lépett lent körülbelül 40 ohmba melyik elég alacsony, hogy hosszú mikrofonsorozatokat hajtson kényelmesen. De maga a gitár szeret benézni egy magas impedanciába.


Az átalakító elszigeteli az eszközt képzeletbeli hatalomtól a mikrofonsorozaton.


Ez a típus di doboztervnél vannak annak az előnyei, hogy olcsók, egyszerűek és igénylőek legyenek, nincs erőforrás - belső elemek nincsenek elfelejteni változni. Másfelől az inputja és outputimpedanciái teljesen függenek a visszavert impedanciáktól az átalakító mindegyik oldala. A szokatlanul alacsony mikrofoninput-impedanciák elégtelen módon magas impedanciákat fognak odaadni sok gitárért. Valamint az eszközök passzív hangerő-szabályozásokkal 200-ként állíthatnak ki outputimpedanciákat csúcspontként kiló Ohms az irányítással maximumról hajtott le néhány számot, és ez okozni fog egy túl magas impedanciát az outputnál az di bokszol mert hosszú sorozatokat hajt. A rögzített kanyarok az átalakító aránya egyformán nem alkalmas a sokféle eszközre az di a doboz találkozni fog, bár több egységnek vannak olyan további kapcsolói, amik változtatják az átalakítót, ami megcsapolja a gyengülés adó különböző diplomáit.


Active DI doboz


A cselekvő alak di a doboz lecseréli az átalakítót egy olyan áramkörre, ami prezentál egy állandó nagyon magas impedanciát az eszköznek és nyújt egy állandó mélypontot,- impedanciaoutput. A dobozt meghajtják belső elemek által bármelyik, vagy inkább a mikrofonsorozaton levő képzeletbeli hatalom által.


Ha elemeket használnak, a doboznak tartalmaznia kellene az elemstátusz egy jelét; egy tesztkapcsoló gyakran beleértendő melyik gyújt meg egy LED-et, amikor az elem jó. Másként egy LED jön figyelmeztetésként mikor az elem feszültsége leesik egy bizonyos szint alatt. A gyártmány-és-törés az inputkocsiemelőfoglalat kapcsolatait állítják be gyakran, hogy a kocsiemelődugó beszúrása automatikusan felkapcsolja az egységet. Egynek figyelmesnek kellene lennie ez mert ha a kocsiemelődugót elhagyják bedugott az egységbe éjjel például ez elemhatalmat fog elpazarolni. Általában az aktuális fogyasztás az di a doboz csak néhány milliamps*, úgyhogy az elem talán száz órán keresztül tartani fog.


Néhány gitár és billentyűserősítő ajánl egy különálló kiegyensúlyozott outputot egy XLR foglalaton címkézett di vagy stúdió, amit szándékoznak, felváltani az di doboz, és gyakran kényelmes helyette használni ezt.


Di a dobozok általában kicsik és világosak, és sokat költenek az idejük a padlón, amit megvitatnak és rátaposnak zenészek és hangmérnökök. Azért göröngyös fémdobozokat kellene használni (nem műanyag) és bármennyi kapcsol, LED-ek, , stb. lovasnak kellene lennie olyan annyira ők védelemért kivájtak vagy fátyolozottak. Kapcsolókat könnyen nem kellene mozgatni követő vezető gitárszólamoknak és lábaknak. Az di dobozt használhatnak kapcsolatra szintén hazai hifi-berendezés, mint például a magnók és rádióhangolók kiegyensúlyozott mikrofoninputokkal.

2011. jan. 19. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!