Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Canon eos 300 SLR, Vagy eos...

Canon eos 300 SLR, Vagy eos 3000N SLR?

Figyelt kérdés
Szeretnék váltani, és ezt a két gép típust választottam. Melyik a jobb? és miért? Kezdő vagyok. Köszönöm.
2011. dec. 4. 22:49
 1/4 anonim ***** válasza:

Őőőő, kezdő vagy és filmes géppel akarsz fotózni? Egészen biztos vagy ebben?


Egyébként inkább a 300, annak van blende behúzó gombja és sokkal használhatóbb az autofokusz (nem csak egy vonalban vannak pontok). Viszont ennek is műanyag az objektív fogata, amiben én nem bíznék.

2011. dec. 5. 02:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Amit kinéztem az egy 1000D Csak az sokba lenne.( annyit meg nem fotózok ) Nem vagyok annyira "kezdő". Zenit ET vel már régóta fotózok, de sajnos annak a határait már kimerítettem. Van egy csomó objektív, vaku, állvány. Inkább csak azért kellene hogy szélsőséges helyeken, teremben fotózáshoz legyen egy megbízható gép.
2011. dec. 5. 10:13
 3/4 anonim ***** válasza:

Az obikhoz kelleni fog konverter, bár ez annyira nem nagy ügy.

Mennyibe kerül mostanság egy tekercs film? Nem hozza vissza az árát a digit?


Egyébként neccesebb helyzetekben nem tudom, mire mész egy belépő kategóriás (Rebel) vázzal. Én még a 10D-vel is sokat szívok, ha elfogy a fény és elkezd vadászni az AF. De filmes gépet csak gyerekkoromban használtam, így inkább nem alkotok véleményt.

2011. dec. 5. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Sajnos én sem vagyok képben, már 1 éve nem fotózok, a zenittel sem. Nem vezérli megbízhatóan a vakut.( vagy villan a vaku vagy nem ) Így csak a természetben tudom használni biztonsággal. Viszont túlságosan érdekelt és érdekel ahhoz, hogy tudjam, hogy igazán jó képet csak tükörreflexes géppel lehet készíteni. (El is lehet rontani persze.)
2011. dec. 5. 17:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu