Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Titeket is átvert már a Media...

Titeket is átvert már a Media Markt?

Figyelt kérdés

Én megszívtam rendesen. Vettem valamit, amiről kiderül, hogy nem jó. Nem akartam ugyanabból egy másik szart, mondtam adják vissza a pénzem. Persze nem adták, hanem adtak egy másik szart. Mindez természetesen három napon belül volt. De az a kataton képű, üveges szemű dagadék disznó vevőszolgálatos f@szfej azt mondta, amíg van ebből a cuccból a boltban, csak cserélni tud. De nyugodtan forduljak a panaszommal a fogyasztóvédelemhez, mert úgyis én szívok. Így Karácsony előtt. Mocskos szemetek. Semmi vevőcentrikusság nincs bennük. Most akartam több elektronikai dolgot is vásárolni, de tuti nem náluk fogok. Többet az életben nem vásárolok ott.

Más is járt már így?


2011. dec. 16. 18:02
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
Én eleve nem vásárolok ilyen helyen, mostanra már semmivel nem jobb egy ilyen bolt, mint a teszkó. Ugyanolyan szemetet árulnak ugyanúgy 1.5-2×-es áron.
2011. dec. 16. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
nem, én mindig ki tudtam cseréltetni mindent szó nélkül
2011. dec. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim válasza:
Jolinar, akkor te hol vásárolsz?
2011. dec. 16. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
Ott, ahol az árgép/árukereső/depo legolcsóbban kidobja a cuccot és legközelebb van. Eddig bevált.
2011. dec. 16. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:

Ez így túl általános, mi az ami nem volt jó, melyik az a műszaki adat illetve paraméter, amelyet nem teljesít.

Ha nem tudja, amit írtak róla, akkor kérheted a pénzed, egyébként az előírások szerint járt el a bolt.

Jó tanács, nekem egyszer jól jött:

Vásárolj webshopban, hozza a futár, fizeted, 8 napon belül indokolás nélkül visszaküldheted, ez a törvényi előírás, visszakapod a pénzed, max. bukod a visszajuttatás költségét...

Azért kell tudni értelmezni, "helyre tenni" egy eszközre megadott adatokat, mert úgy látom ebben finoman szólva, sokan elmaradottak.

2011. dec. 16. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 A kérdező kommentje:
Kicserélni, nekem is kicserélték, de én a pénzemet akartam visszakapni. Ez már nem ment a k... anyjukat. Nem tudom, milyen jogon rendelkeznek felette.
2011. dec. 16. 18:20
 7/20 anonim ***** válasza:
Pontosan így van, plusz nem elég egy helyről informálódni, mert sok helyen hibás a termékleírás.
2011. dec. 16. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:
nem a termékleírás volt hibás, hanem maga a termék. Selejt volt. És mivel nem bízok már benne, ezért nem akartam egy másikat, hanem a pénzemet vissza. Hogy más helyen, vehessek egy másik márkájút. De köteles voltam egy másik terméket átvenni, mert enyhén megfenyegetett a vevőszolgálatos. Akinek ezúton is gratulálok a hozzáállásához, mert épp most rendeznék be egy lakást elektronikai cuccokkal (TV-k, gáztűzhely, mosógép, dvd player, mikró, hűtő, laptop, nyomtató). Jó kis tanulópénz volt a fenti eset. De így legalább tudom, hogy amire szükségem van, azt ne a Media Marktban vegyem meg.
2011. dec. 16. 18:25
 9/20 anonim ***** válasza:
Bocsáss meg, de megkérdezem, miben volt hibás?
2011. dec. 16. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim válasza:
Milyen márkát és pontosan mit vettél?
2011. dec. 16. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!