Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Time lapse fotózáshoz milyen...

Time lapse fotózáshoz milyen fényképező gépet érdemes venni?

Figyelt kérdés

Igazából még kezdő vagyok a fotózás terén , de nagyon megtetszettek a time lapse videók. Csak sajnos nem tudom hogy milyen gépet , és mennyiért lenne érdemes venni kezdésnek. Eddig nem sok tapasztalatom van a digitális fotózás terén, egy régi analóg Zenittel szoktam ügyeskedni saját magam szórakoztatására.


Válaszokat előre is köszönöm!


2013. máj. 9. 13:17
 1/6 anonim ***** válasza:
Tükörreflexesnek nagyon igénybeveszi a zárszerkezetét. A digitálisakon nem nagyon van ilyen funkció,de van olyan sony aminek egy szoft frissítéssel, hackel megoldható. A google kidob erről cikket. De mivel hd videohoz elég egy mobil is, pl symbian, droid ios, wp is tudja. Van progi.
2013. máj. 9. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Én így mentem végig. 14 évesen kaptam egy digitális kompakt gépet. 18 évesen azt kinőttem /több dologra volt már szüükségem/ akkor kaptam egy bridge-t.

5-6 évig ez kb. jó lesz utána veszek egy tükörreflexeset.


Tehát ajánlom neked is, hogy így szépen sorban menj végig. Mert pl:. egy bridge-el nem nehéz jó képet csinálni annyira úgy van meg csinálva. Viszont ha kezdőként megtanulsz egy gyengébb géppel fényképezni jól akkor később még annyi problémád se lesz.

2013. máj. 9. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
értem köszönöm ! :) Kompaktot semmi esetre sem szeretném. Otthon van egy normálisabb kompakt gép , de engem nagyon felidegel, hogy szinte semmit sem tudok beállítani rajta.
2013. máj. 9. 13:41
 4/6 anonim ***** válasza:

Ha komolyan veszed a time lapse készítést, akkor egy tükrösnek nagyon hamar elölöd a zárját, és több tízezerbe kerül a csere.