Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Elvész a garancia, ha olyan...

Elvész a garancia, ha olyan problémát nem szakszervízben szervizelünk, amelyre nem vonatkozik a garancia?

Figyelt kérdés
...mert autóknál tudtommal így van... A hétvégén sajnos szerencsétlenül ráléptem a másfél éve vásárolt laptomra (Sony Vaio), és ha jól tudom, alapból két év garancia van mindenféle problémákra (legalább is a gép garancialeírásában ezt olvastam), ami értelemszerűen rálépésre nem vonatkozik, de aggódom, hogy ha bármilyen nem márka szakszervízbe viszem a gépemet javíttatni, akkor tán a sima garanciát is elveszítem. Azért is fontos ez a kérdés, mert ráadásul nem is Magyarországon élek, a gép viszont onnan van, márpedig a márka honlapján az országom nem is szerepel az országok között. Viszonteladók vannak, de nem tudom, hogy ők szervizelnek-e ilyen problémát. Tud erről nekem bárki bármi biztos és hiteles (!) információval szolgálni? Nem szeretnék csak ezért repülni, és pont nem rég voltam, de az általános garanciámat sem akarom elveszíteni. Köszi, üdv!

2014. júl. 24. 10:52
 1/2 anonim ***** válasza:
A rélépés már elég ahhoz, hogy megvonjanak tőled minden garanciát, már csak pénzért fogják megjavítani, egy próbát megért, de szinte kizárt hogy garanciálisan megcsinálják.
2014. júl. 24. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Mármint úgy érted, hogy hiába javítanám meg szakszervízben pénzért, emiatt, a múltja miatt más bajért is pénzt kérnének, ezt mondod...? Végül is logikusan hangzik sajnos...
2014. júl. 24. 11:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!