Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Asztali cb/urh rádió?

Asztali cb/urh rádió?

Figyelt kérdés
szeretnék venni 10-15-20e körül fent említett rádiót fontos hogy asztali azaz beltéri legyen:) igen amatőr vagyok még, találtam rengeteget használtapró oldalon de mindegyik gépjárműbe való/ tehát milyet vegyek ? vagy van átalakító? hozzáértők segítségét várom, illetve ha van jó tanács mindent szívesen veszek üdv

2014. dec. 4. 21:11
 1/7 anonim ***** válasza:

Ha 10m re keresel rádiót, akkor én ezt ajánlom.

Tápegységet veszel hozzá, vagy csinálsz egyet.

Alapból 30 watt, de levehető az erősítő. Praktikus lehet hozzá csinálni egy fasza csöves végfokot. Asztali kivitelben csak qurva drágát kapsz. Vagy használt régi cb-t. Vaterán láttam asztali stalkert nem olyan régen 30 körül.


[link]

2014. dec. 4. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszod és infódat :) mivel szűkös a kassza jelenleg, tudnál segíteni vadászni egyet ? megköszönném természetesen, kb a fenti árig, valami használtata OLX-n vagy ahol lehet .. aztán össze sufnizom asztalinak :) köszönöm szépen
2014. dec. 4. 22:48
 3/7 anonim ***** válasza:

Csak fogni akarsz vagy forgalmazni is?


Előbbi esetben megúszhatod egy RTL2832U chipkészletű USB-s TV-tunerrel - ~3000-5000 Ft áron kapható - SDR-ként rávehető (R820T tuner esetén) ~24-1766 MHz-es vételre.


Tunerek ingyenes Magyarországra szállítással: [link]


Szoftver:

[link]

[link]

2014. dec. 5. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
forgalmazni is szeretnék :) köszi az eddigieket !! :)
2014. dec. 5. 00:53
 5/7 A kérdező kommentje:
írj privátba nyugodtan köszönöm
2014. dec. 5. 00:54
 6/7 anonim ***** válasza:

Kern Andrást idézve elfogtam egy levelet:

"Szia!


Nézegettem itt a kérdéseket CB rádió ügyben és Kérdezőnek ajánlottad az alábbit, ha csak venni szeretne:

RTL2832U USB tv tuner.

Ez még mindig jó, megfelelő, vagy modernebb is van?"

Árkategóriájában (10-20 $) megfelelő.