Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hogyan tudnék profi minősegben...

Hogyan tudnék profi minősegben hangot rögzíteni? (Tobbi lent)

Figyelt kérdés

Gitáros, énekes vagyok, s vannak saját dalaim ezeket úgy szeretném felvenni, hogy 1.hangsávban énekelek, gitározok, a többi hangsávban pedig daltól függően ráciccegnék, basszusgitaroznék, triangulum stb. Majd ezeket a hansávokat valamilyen módon egymásra illeszteném. Ez az első kérdésem már rögtön: hogy tudnám ezeket a hangsávokat szépen egymásra illeszteni? Milyen programmal, milyen eljárással? Egyébként mindezt itthon, házi stúdió szerűen szeretném tenni:) ja es bocsánat, ha olykor talán hülyeségket, nyilvanvaló dolgokat kérdezek meg, de nagyon kezdő vagyok még a témában, nézzétek el nekem légyszi'! Örülnék a kimerítő és hasznos válaszoknak:) Következő kérdésem az lenne, hogy egyáltalán hogyan vegyem fel a hangot? Milyen mikrofonnal? "Sima" színpadi mikrofon is megfelel erre a célra, ha valamilyen módon össze kötöm számítógéppel? Ha igen, hogy kössem össze? Vagy érdemes lenne venni egy stúdió mikrofont? (A Scarlett stúdió szettre gondoltam ebben az esetben, hisz ebben minden van es ahogy nézegettem neten, az emberek többsége elégedett a minőségével) egyáltalán melyik megoldásból jönnék ki olcsóbban, s mi a különbség a két fajta hangfelvevés között? Anno azthittem ilyen minőségben csak stúdió mikrofonnal lehet felvenni, de sok videót láttam youtube-on ahol "sima" mikrofonnal vettek fel nagyon jó minőségű hangot. Kérlek titeket válaszaitolban azt is vegyétek figyelembe, hogy nem csak éneket, hanem hangszert is rögzíteni szeretnék!

Előre is köszönöm a válaszokat!:)



2016. júl. 9. 02:01
 1/1 anonim ***** válasza:

Egy AudioTechnika legolcsóbb nagymembrános kondenzátormikrofon