Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Adott egy IPTV box,2 féle...

Adott egy IPTV box,2 féle kimenet, és 1 tv, +1 monitor. Bövebben lent Milyen eszközt vegyek, hogy ne keljen kihuzni, és vagy bedugni a monitor/tv kábelt?

Figyelt kérdés

Van egy jó minöségü IPTV boxom. Tv-re 3×RCA kábelel csatlakozik, megy szépen. Monitorhoz HDMI kimenetből csatlakozik, az is megy szépen.

DE! És itt jön a gondom.

Ha megy a tv, és bedugom a HDMI kábelt is, akkor a tv-n nincs kép.

Tehát, attól függöen, melyiket akarom nézni, mindig át kell dugni a kábeleket, meg kihúzni.

Ezt szeretném egy eszközzel megoldani.

Elképzelésem az lenne, hogy a boxból bekötök mindent egy eszközbe, és amit épp használni szeretnék, annak a port-ját bekapcsolom.

Laikus vagyok a témába. Köszi a segítséget.



2019. márc. 22. 23:44
 1/5 anonim ***** válasza:
Ott valami gubanc van. Igaz mi RCA és Scart kimenettel, de szintén egy IPTV boxról hajtunk meg két tévét, gond nélkül megy akár egyszerre is a kettő. Annyi hátulütővel persze, hogy a két tévén csak ugyan az a csatorna mehet, ha elkapcsolsz megy vele a másik.
2019. márc. 23. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 repulo ***** válasza:

A tv-t nem lehet HDMI-vel csatlakoztatni?

Ha igen, akkor HDMI switch kell neked, pl:

[link]

Ha kell a 4k 60Hz HDR is akkor sokkal drágább.

Lehet, hogy a box nem tud egyszerre digitális és analóg jelet is küldeni.

2019. márc. 23. 06:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ezek ilyenek, Telekom IPTV boxot is láttam, ami vagy SCART vagy HDMI-n ad csak jelet.

Ezzel szemben a DVB-T boxok például mindkettőn tolják egyszerre.

Ha nem is ilyen célra, de bemenetváltót én innen vettem:

[link]

2019. márc. 23. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Most látom, neked nem is ez kell: 3 input --> 1 output.

Olyat keress, ami 1 input --> 2 output.

2019. márc. 23. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a vállaszokat.