Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Melyik fényképezőt választanát...

Melyik fényképezőt választanátok az alábbiak közül?

Figyelt kérdés

Eléggé kezdő vagyok, viszont nagyon jó áron tudnék most venni egyet az alábbi kitek közül, amit nem szeretnék elszalasztani.

Főként portré, táj/városfotó amire használnám, később videókészítésre is. Egy kis iránymutatásra lenne szükségem, melyiket válasszam/ne válasszam semmiképpen?


Nikon Z50 + DX 16-50mm

Nikon Z30 + DX 16-50mm + DX 50-250mm

Canon EOS M50 II + EF-M 18-150mm



nov. 28. 05:00
 1/7 anonim ***** válasza:
Most nem nézem át a specifikációkat, amelyikban van HDR meg panoráma üzemmód. Ha mindkettőben van akkor még nézelődhetünk.
nov. 28. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

A Z50 fókusz kezelése elég gyatra. A Z30 állítólag jobb, de ilyennel még nem fotóztam.

A 16-50-es kitobi egy kalap tőzeg.


A Canonhoz jelenleg elég kevés obi elérhető. De ennek ellenére inkább ezt választanám.


Ha még nem dőlt el, akkor a Sonykra is érdemes ránézni. A6300 volt nekem, nagyon szerettem. Azóta meg kihoztak az A3x00 sorozatból újabbakat is. Ezekhez obit is könnyű találni.

nov. 28. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
*A6x00 - csak elírtam.
nov. 28. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
76%

Z30: nincs EVF, így számomra kuka.

Canon EF-M zsákutca lett, pár év után áttértek az RF-re, így kevés obi jelent meg hozzá. Adapterezzen, akinek hét anyja van.


Kizárásos alapon: Z50 + mellé a kitobi helyett valami.

nov. 28. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Mojjo ***** válasza:
A négyessel maximálisan egyetértek. A Canon abszolút felejtős, ha csak kicsit is hosszabb távon gondolkoznál. De egyébként a három közül leginkább egyiket sem választanám, hanem használtan valami értelmeset inkább.
nov. 28. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza: