Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Canon 700D váz,50 mm f 1.8/f...

Canon 700D váz,50 mm f 1.8/f 1.4 (mi a különbség) vagy inkább 18-55 f 3.5-5.6 objektiv kezdésnek megfelel? Valamint, tudtok ajánlani online tananyagot, ahol pár fogalmat, alapokat elsajátithatok?

Figyelt kérdés
Mozgó emberek, portrék, tájképek, városok fényképezésére használnám leginkább.
2015. dec. 6. 11:49
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Én ful amatőr vagyok, de azt tudom, hogy az 1.4-es fényerős obit nem aprópénzért adják. Ha utána olvasol Te magad is rá jösz , hogy miért.

Egy objektívnek az egyik legmeghatározóbb jellemzője a fényerő. A lényeg, hogy gyenge fényviszonyok között is vaku nélkül is jó képet lehet készíteni vele...röviden-tömören.

2015. dec. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem beszélve a kis mélységélességről. Hiszen tudjuk, hogy a művészi fotó ezzel kezdődik. Vagyis az elmosódott háttérrel.

Ehhez viszont ki kell nyitni a blendét.

A 3.5-ös érték tulajdonkép mutatja az objektív korlátait, vagyis ettől nagyobb blendenyitást nem enged. Egy átlag felhasználónak ez bőven elég, hiszen a gyártó őket célozza meg mert belőlük van a legtöbb. Utazáshoz, családi eseményekhez teljesen elég az átlagos kit objektív és annak tudása. De aki ettől többre vágyik azok számára az 50 mm-es fix objektív lesz a következő lépés, hiszen a nagy fényerő új dimenziókat nyit meg a felhasználó számára....

2015. dec. 6. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%