Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Szeretnék, kiránduláshoz,...

Thorgyan kérdése:

Szeretnék, kiránduláshoz, utazásokhoz tükörreflexes gépet. Teljesen kezdő vagyok, de valamiért mégis ilyet szeretnék. Tudnátok ajánlani valamit 300ezer környékén? Nem baj ha obival együtt kerül ennyibe.

Figyelt kérdés

2018. aug. 27. 19:27
 1/4 anonim ***** válasza:

Na most le leszek szólva, de a kirándulás, utazás pont az a műfaj, ahova nem feltétlen a legjobb opció a dslr, főleg nem egy egész napos menetelés során. Ha ez a felhasználási cél, én inkább egy jobb fajta bridge-et néznék, és akkor már az objektívparkkal sem kell foglalkoznod. Én ezt nem próbáltam, csak üzletben, de nagyon szimpatikus kirándulós gép, talán lesz még egy nap ilyenem:

[link]

2018. aug. 27. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 acelsziv ***** válasza:
72%
Ha már semmiképp nem akarsz bridge- et akkor inkább MILC -ben gondolkodj. Az kisebb és könnyebb cipelni.
2018. aug. 28. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Egyetértek az előzőekkel, csak ilyen "mindig legyen nálad" fényképezőnek tényleg nem a legjobb a tükrös gép. Viszont ha úgy gondolkodsz, hogy elmész kirándulni, útközben feljegyzed azokat a helyeket, ahol érdemes szép fotókat készíteni, később pedig célirányosan visszamész, 300 ezerért már elég korrekt felszerelést lehet venni.
2018. aug. 28. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi az eddigi válaszokat,de én mégis inkább a DSLR mellett döntenék,nem baj ha cipelni kell.Canon Eos 200d-t nézegettem,vagy ugyanezt a márkát csak 800d.Arról esetleg van valami tapasztalatotok?
2018. aug. 28. 16:53

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu