Hogyan állapítom meg egy Nikon fényképezőről hogy igazi vagy hamis?

Figyelt kérdés

2019. márc. 1. 22:29
 1/6 anonim ***** válasza:

Hmm... hát én még nem hallottam róla, hogy olyan minőségben hamisítanának márkás fényképezőgépeket, hogy ne lehessen megállapítani, hogy hamis-e.

Kompakt gép? Tükörreflexes?

Szerintem ha minden működik és jó képeket csinál, tudsz állítani a nyelvek között, stb., akkor eredeti.

2019. márc. 1. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
2019. márc. 1. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nikon D5300, minden működik rajta, de csalódott vagyok, mert nem tudok vele olyan éles képeket csinálni mint a sokkal egyszerűbb Canon powershot SX430i típusú bridge gépemmel, lehet hogy az én hibám mert kezdő vagyok, de elég sok fényképezőm volt már, de mind bridge gép volt, ez az első reflex gépem. Azért gondoltam hogy hamis, mert 30%-al olcsóbb volt mint európában. Kuwaitban vásároltam hivatalos nagyáruház láncnál, de a helyi ismerősöm mondta, hogy Kuwaitba behordanak mindenféle tökéletes hamisítványt. Alul vagy egy szám rajta, gondolom az a szériaszám, mindjárt kipróbálom a nikon usa oldán az ellenőrzést....
2019. márc. 2. 07:45
 4/6 A kérdező kommentje:
Nem tudom melyik a sorozatszám, 3 különböző számot is találok a gép alsó részén , egyiket sem fogadja el a Nikon. USA oldala.....
2019. márc. 2. 08:41
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem hiszem, hogy hamisitvány lenne, főleg áruház láncból.


Lehet, hogy hibás a gép vagy objektiv. Esetleg nincs bekapcsolva a képstabilizátor az objektiven.

Csinálj képeket automata módban állványról vagy fix helyre letéve, jó fényeknél. (Kikapcsolt stabilizátoral)


Ha igy sem éles a kép, akkor lehet az autófókusz a ludas.


[link]

Itt a segitség a széria számhoz.

2019. márc. 2. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje: