Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Emagról rendeltem egy új...

Emagról rendeltem egy új mosógépet, 3 hét után nem indul be. Mit lehetne ezügyben tenni? Hogyan lehet érvényesíteni a jótállást?

Figyelt kérdés

#szerviz #jótállás #eMAG #hibás mosógép
2021. febr. 20. 20:41
 1/5 anonim ***** válasza:
57%
Leginkább , hívd fel az Emagot , valószínű ők tudnak leginkább segíteni.
2021. febr. 20. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
7%
Felhívod első körben az ügyfélszolgálatot.
2021. febr. 20. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
35%
Jelzed a hibát. Saját költségen visszapostázod. 3-6 hónap elteltével visszakapod javítva, természetesen itt is fizeted a vissza postát. Ha peched van, akkor javítatlanul kapod vissza, mert nem garanciális a hiba.
2021. febr. 20. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A gyártót hívd szerintem. Én két hónapja hívtam a gyártót, mondjuk nem ekkora hiba miatt. Gond nélkül kijöttek, tették a dolgukat.
2021. febr. 20. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Mi lett a vége?
2022. nov. 24. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!