Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Szállitási sérült hűtőnél...

Szállitási sérült hűtőnél tényleg ugrik a gyári garancia?

Figyelt kérdés
Az ok hogy a cég akitől veszem adja a kötelező 1 évet, de amit mondjuk a Samsung ad a kmpresszorra 10 évet az ugrik ilyenkor? Azt mondták hogy elvileg van ugyan, de ha sérülès van a hűtőn nem fogjàk elfogadni az igémyt...
2017. máj. 31. 13:08
 1/4 anonim ***** válasza:

Ez igaz.

Amikor az én hűtőm hozták, a szállítók külön átnézették az egészet, nincs -e külsérelmi nyom.

Ez egyébként MINDEN házhoz szállított dolognál igaz, ha átveszel egy csomagot és utána derül ki, hogy valami horpadt/törött/karcos, akkor a garanciának annyi.

Ki kell bontatni mindent, akkor is ha sietős a futárnak. Logikus, mert soha nem lehet bebizonyítani utólag hogy valami nem nálad sérült meg, hanem szállításkor.

2017. máj. 31. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ki kell bontani a csomagolást, alaposan megnézni.
2017. máj. 31. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Leginkább gyártótól függ. A Bosch mosogatógépemet horpadt ajtóval hozták, hívtam a szervizt, másnap jött az ember és garanciában kicserélte. 2-3 évvel később leállt, valami gond volt a szivattyúval vagy mivel, garanciálisan javították 2 napon belül.
2017. máj. 31. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ez egy szépséghibás Samsung hűtő két kis karccal. De azért beregisztrálom a garanciára hátha nem lesz vele gond ha neadjisten elromlik.
2017. máj. 31. 14:47

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!