Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Vettünk műszaki cikk üzletből...

Csigabigaa kérdése:

Vettünk műszaki cikk üzletből egy szépséghibás hűtőt. Úgy néz ki átvertek! Mit tehetünk?

Figyelt kérdés
A legnagyobb adok veszek oldalon találtuk a hirdetést, új szépséghibás hűtőket árulnak Budapesten, országos házhozszállítással. Július 19.-én meg is érkezett, amit 2 nap múlva üzemeltünk be. Nem hűtött sajnos, mivel adtak rá 3 év garanciát, így vissza vitték javításra. Már az akkori futár jelezte, hogy ne számítsunk semmi jóra, szélhámosokkal van dolgunk. Több mint 2 hétig volt a szervízben, tegnap megérkezett ismét. Megint nem hűt, és a mostani futár is szólt, hogy vigyázzunk, átverik az emeberekt. Pénzt vissza nem adnak, ez van a szerződésben. Most 3 évig eljátszhatnánk hogy mindig megy a szervízbe, de ezt nem szeretnénk! 73 ezer ftot adtunk ki érte! Hova fordulhatunk? Mit tehetünk?

#hűtő #Szépséghibás hűtő
2018. aug. 23. 13:52
 1/9 anonim ***** válasza:

14 napig élhettek az "elállási joggal". Mindenféle indoklás nélkül visszaviszitek és visszakéritek a pénzeteket. Nem érdekel senkit, hogy új vagy használt. Kereskedőknek ehhez kell tartaniuk magukat.

Tessék:

[link]

(hivatkozz erre, amikor visszakéred a pénzed). A számla&garancialevél legyen nálad.

2018. aug. 23. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
...ja várjál, július 19-e. Akkor nem szóltam semmit.
2018. aug. 23. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ha megint nem fog működni egyébként, akkor kérheted, hogy cseréljék ki egy másik készülékre (te döntheted el, hogy a javítást vagy a cserét választod).
2018. aug. 23. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
2018. aug. 23. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
Fogyasztó védelem...szerintem, ha nem tudjátok velük megbeszélni, hogy a sz*rt adták el nektek/valószínű tudtak róla/ és nem akarják visszaadni a pénzt...szépség hibásat vettetek/karc,horpadás stb/ nem működési hibás terméket...gondolom számla van róla és, nyoma van annak is, hogy szervizelve lett és hogy már a 2. napon nem működött mivel hívtátok őket, hogy gond van a hűtővel...
2018. aug. 23. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Igen, a 14 nap már eltelt.

Nyilván tudják, hogy sz*rt adnak el, profi magyarázat van mindenre. Van szerződés, számla, garanciajegy, szállítólevél. A szerződésben az áll, hogy akkor adnak másikat, hogy ha nem javítható a készülék. Csak azt nem tudom, hogy mikor nyilvánítják nem javíthatónak. Hányszor kell még kifizetni a 8000 ftos fuvar díjat, mert ennyi pénzből üzletben már felső kategóriás hűtőt vettünk volna :( mikor elviszik 8000 ft, meg amikor hozzák is 8000 ft. illetve mi a garancia arra, hogy a másik jó lesz? Ezek után sajnos semmi. A pénzünket szeretnénk visszakapni, hogy tudjunk venni egy működő hűtőt!

2018. aug. 23. 14:59
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem neked kéne kifizetni a futárt, ha garanciális. Plusz, ha már nagyobb kár ér a javításokból adódóan akkor vissza kell, hogy fizessék az árát. Megszűnt az érdeked a vásárlásnál, szóval...

Kicsit utána kellene nézned a jogaidnak.

2018. aug. 25. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Na itt most az a helyzet, hogy tegnap beszéltünk az eladóval, párom mondta neki, hogy ha nem kapjuk vissza a hűtő árát akkor tovább visszük az ügyet. A pasi halál nyugalommal közölte, hogy nem érti, hogy akkor miért őt hívtuk és miért nem a rendőrségen vagyunk? Konkrétan szarja le az egészet. Viszont felajánlotta hogy küld egy másikat. Ennyi amit tehet értünk.

Most legyünk okosak.... küldjük vissza ezt a szart, megadva a lehetőséget annak, hogy kapunk egy működőképeset... vagy jelentsük fel, amiből az elkövetkezendő fél-1 évben biztosan nem látjuk a pénzünket, egyáltalán látjuk-e valaha? Fogalmam sincs mi lenne a helyes. Nyilván a feljelentés, de attól még hűtőnk nem lesz.

2018. aug. 28. 06:39
 9/9 anonim ***** válasza:
Ezt nektek kell eldönteni. Addig is olvasgasd a tékozló homárt, ott vannak hasonló ügyek. Már réges rég felszólítást kellett volna küldenetek a cégnek, nem a jóindulatukra várni.
2018. aug. 28. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!