Egy garanciális javítás mindig ennyire körülményes vagy csak engem akarnak szívatni?

Figyelt kérdés

Vettem múlt hónap végén egy LG tévét.

Sajnos menet közben, csendes környezetben lett észrevéve, hogy a tévé hibás.

Zúg a tv, a hátuljából annyira erősen, hogy 30-as hangerőn kell ahhoz hallgatnom, hogy ne vegyem észre.


A tévét a szerviz el is vitte, hogy megtudják vizsgálni szerviz környezetben, valóban ők is hallották a teszt során a zúgást, kicseréltek benne dolgokat, alaplap, tápegység, de semmi sem változott.

Természetesen szakvéleményt nem fogadtam el arról, hogy ez a ilyen és nem tudnak vele mit kezdeni. Erre a szervizes fószer azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a LG-vel, és náluk reklamáljak a továbbiakban, mert ők nem tudnak vele mit kezdeni.


Nos ez megtörtént, miután a tévémet visszakaptam, hívtam is őket, hogy mit cseréltek benne, mit mondtak a szervizben...stb


Az ügyintéző aki felvette, elmondta, hogy mindenképp lesz valami megoldás (hogy mi az nem fejtette ki), de hogy nincs olyan, hogy a hibás készülék nem lesz javítva, vagy valami megoldás találva.


Újra kiadta a szerviznek a munkalapot, ugyanannak, akik már egyszer elvitték és nem értek el semmi eredményt a javítással.


Ez pénteken történt délután 16 óra időtájban, azt mondták 24 órájuk van a szerviznek felvenni velem a kapcsolatot, de ez mostanáig sem történt meg, nem hívtak, nem vitték el a tévét, nem történt semmi.


Ráadásul az LG chat-en az oldalukon olyan nyegle, flegma egy mondatos válaszokat írnak, hogy ez már kezdi nálam kiverni a biztosítékot.


Minek dobja vissza a szerviz a készüléket, ha nem tudták megjavítani?

Miért nem lehet egyenes úton akkor a szervíznek felhívni a fő kirendeltséget, vagy nem tudom kiket, hogy "na srácok ez van, nem tudjuk megcsinálni, mi legyen?"


Miért kell kiadni nekik újra, megint végigjátszva ezt a bohóckodást, hogy a szervíz ül rajta majd megint 1 hétig...stb?


Aztán majd biztosan jön még a kálvária a webshoppal, elvileg hivatalos forgalmazók, mivel az LG oldalán kiadja, hogy ott is meglehet venni a készülékeiket, hogy nem akarják majd elfogadni a csereutalványt, amit a gyártó kiállít (Alza.hu-ról vettem)


Kifogok vajon ebből jönni pozitívan, vagy engedjem el?

Kezdek belefáradni.



2020. nov. 14. 11:15
 1/10 A kérdező kommentje:
*csütörtökön lett bejelentve a hiba, nem pénteken. Rosszul írtam. a 24 óra eltelt bőven.
2020. nov. 14. 11:24
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem fogsz. Általában ha a készüléknek nem valami tipikus hibája van akkor senki nem akar vagy nen is tud vele mit kezdeni. Valszeg jobban jársz ha eladod és veszel másikat.
2020. nov. 14. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
100%
Ne add fel! Kijöhetsz jól, mivel garanciás. Lehet, hogy pont azt akarják elérni, hogy belefáradj. Jelezd az LG-nél minél hamarabb, hogy nem vette fel veled a szervíz a kapcsolatot.
2020. nov. 14. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Jeleztem nekik telefonon, azt mondják ők sem értik, hogy miért nem jelentkezett a szerviz 24 órán belül, elnézést kértek, de nem tudnak mit tenni, mert hétvégén az itteni szerviz nincs nyitva, csak hétfőn.

Azt mondták telefonáljak újból, ha hétfőn délelőtt sem jelentkeznek.


Elismerték, hogy ők is tapasztalták a jelenséget. Addig fogom őket zaklatni, amíg vagy nem javítják meg vagy nem adnak egy cserére jogosító utalványt, amit le tudok vásárolni másik tévére.


El is magyarázták nekem, honnan jön a hang, mi zúg benne, de ők sem értik miért van ez, az alkatrészek cseréje után.


Visszadugtam a szervizes előtt, levettem a hangerőt kicsire, ugyanaz a hang.


Eladni? Nem azért vettem egy 200 ezres tévét, hogy használtan, hibásan túl adjak rajta jóval áron alul, főleg úgy hogy garanciás.


Más lenne, ha a TV több éves lenne, akkor már az első javítás után azt mondtam volna, ha drága bele az alkatrész, hosszú a folyamat,stb, nem biztos, hogy jó lesz, akkor nyilván veszek másikat.

2020. nov. 14. 13:35
 5/10 A kérdező kommentje:

Az biztos, hogy ezek után kétszer is meggondolom, hogy veszek-e bármilyen LG terméket.


Van egy másik LG tévé is itthon, abban például egy fekete folt van a képernyőn, gondolom valami pixelhiba, vagy led...nem vagyok annyira műszaki zseni, de már inkább el sem viszem javíttatni, szerencsére annyira a tv alsó sarkában van, hogy aki nézi, őt nem zavarja, így nem igényli hogy javítva legyen.


A Philips szervizzel például a családunknak abszolút pozitív a tapasztalata.


Volt egy tv amin egy év után megjelent valami folt szerűség, másnap jöttek érte futárral, már azon a héten itt volt a tv megjavítva, nem rugóztak rajta hetekig.

2020. nov. 14. 13:39
 6/10 anonim ***** válasza:
80%
Öt éves, monitor-tv, Samsung. És semmi baja. Nem búg, nem esik szét a kép, semmi baja. Az unokatestvérem LG-je rossz volt, aztán a szervíz utalványt adott, ő pedig a pénzét kérte. De nem az Alza volt.
2020. nov. 15. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 gabesz147 ***** válasza:
100%
Fogyasztóvédelem. Ha lehetséges, inkább a pénzedet kérd vissza.
2020. nov. 15. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

3 alkalom után ha nem tudják javítani, visszakéred az árát, ezt nem kell túlbonyolítani. Van ilyen hogy elromlik valami. Ha nem így lenne, a garanciára nem lenne szükség.

Szápen számolgatod hányszor javítgatták, ha a számláló a 3-ason áll és még mindig alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra, akkor te jössz.

2021. jan. 28. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 gabesz147 ***** válasza:

November óta eltelt két hónap, ha van időd, írd meg légy szíves mi lett a történet vége?

Bízom benne, hogy egy új TV.

2021. jan. 29. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Szia!


Azóta megoldódott a probléma? Kaptál új TV-t?

2021. jún. 9. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!