Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Xbox series s fiók visszaállítás?

Lacabástya kérdése:

Xbox series s fiók visszaállítás?

Figyelt kérdés
Update közben kaptam egy System Error hibakódot(E203). Követtem a microsoft oldalán lévő utasításokat, gyári visszaállítással sikerult helyre hozni a konzolt. xbox app segítségével a felhőből betudtam jelentkezni a fiókomba de nem jelenik meg semmi az xboxon csak tölt. Pl nem jelenik meg egyettlen játék sem. Teendő?

2021. dec. 11. 14:17
 1/3 anonim ***** válasza:

Nem jön be a főképernyő? [link] Ez esetben javaslom, hogy beszél a magyar supporttal, ez a magyar szám: 06 80 018590 (munkaidőben).


Vagy bejön csak nincsenek választható profilok és játékok? Ha nincs profil a gépen, akkor kell netkapcsolat. Utána megnyomod az Xbox gombot és az egyik fülnél ott vannak a profilok és ott a hozzáadást kell választani ha jól emlékszem. Akkor beírod az email címed és a jelszavad és a gép letölti majd bejelentkeztet. A játékok azért tűnhettek el mert a gyári visszaállítás egyik fajtája letöröl mindent a gépről. Ilyenkor a profilodba való belépés után a játékokat vissza kell telepítened lemezről vagy internetről. A lemezt csak beteszed, az interneteseket a Játékok és Alkalmazások menüben (bal alsó nagy csempe) Teljes könyvtár > Összes játék ha jól emlékszem (vagy valami hasonló) és onnan újra tudod telepíteni őket. Vagy a Storeból ha rámész a játék oldalára. A mentéseket a gép rendszeres időközönként menti neked a felhőbe HA internetre van kapcsolva a gép így ha visszatelepíted a játékokat és elindítod őket netkapcsolattal akkor le kellene töltenie azokat újra. Szinkronizálásnak hívják és játéktól függően vagy kapásból felugrik vagy amikor megnyomsz egy gombot a főképernyőn. Úgyhogy újratelepítés után ne nyomkodd össze vissza a gombokat, csak egyszer nyomd meg határozottan ha nem történik semmi és bejött a főképernyő. Azért mert amikor a szinkronizálás felugrik rögtön a "mégsem" van kijelölve.

2021. dec. 13. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget!! csak egy gyári adat vissza állítás kellet neki, utánna minden adatomat vissza raktam felhőből.
2021. dec. 29. 15:55
 3/3 A kérdező kommentje:
És utánna még egy újraindítás
2021. dec. 29. 15:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!