Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Adott egy hordozható hangfal...

Sándor3 kérdése:

Adott egy hordozható hangfal ami akkumulátoros, de viszont a hálózati töltő része le szakadt a panelről. Szeretnék segítséget kérni hogy hogyan tudom javítani vagy mit hova kellene kötni hogy tudjam használni? Amatőr vagyok a szerelésbe.

Figyelt kérdés
2022. jún. 11. 21:33
 1/8 anonim ***** válasza:

Itt csupa parafenomén válaszol, akik a pontos típust is azonnal megmondják, és a sérülést is látják a távolból, anélkül hogy valamelyik képmegosztóra éles! közeli! nagy felbontású! képeket tennél fel a sérülésről.


Amint ezeket pótolod, fognak születni értelmes válaszok is.

2022. jún. 12. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Szirty ***** válasza:

Addig is az én válaszom ez:


"mit hova kellene kötni hogy tudjam használni"


Úgy köss össze mindent ahogy eredetileg volt! :)

2022. jún. 12. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
A töltő része meghalt teljesen és szeretném tudni hogy milyen vezetéket hova kellene kötni? Meg milyen vezetéket lehet ilyenkor rá kötni
2022. jún. 12. 09:53
 4/8 Szirty ***** válasza:

Értjük mit szeretnél, de te nem érted mi mit szeretnénk: több és pontosabb információt!


Menni fog?

2022. jún. 12. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
A töltő része ki szakadt az alaplapbol. Van 4 szál vezeték ami a benne található aksihoz megy. Kettő piros és kettő fekete. Melyikre milyen vezetéket lehet kötni direkt áram ellátásba ami folyamatos áramot szolgáltatna.
2022. jún. 12. 12:54
 6/8 Szirty ***** válasza:

Hát nem ment. :(

Pedig bíztam benned...

2022. jún. 12. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Kérdező, úgy tűnik a hozzá értésed a nullához közelít, legjobb, ha elviszed egy szakemberhez.
2022. jún. 12. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Kérdező, az IQ-tesztnél nem a negatív a jó eredmény...