Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Ez az Xbox kontroller jó lesz...

Ez az Xbox kontroller jó lesz nekem PC-hez Windows 11 alá?

Figyelt kérdés
[link]
2022. dec. 26. 22:47
 1/4 A kérdező kommentje:

Illetve ehhez kell venni valami akkut, vagy elemmel működik?

Teljesen laikus vagyok, soha nem játszottam kontrollerrel, de most hogy lett egy 177cm-es tv-m, néhány sztori játékot jó lenne ágyból fekve végig tolni 😁

2022. dec. 26. 22:51
 2/4 anonim ***** válasza:

Jó lesz, 2 ceruzaelem jár bele, talán azt adnak is hozzá. Alapból USB C vezetékkel működik, vagy kell egy adaptera vezeték nélkülihez, ennél ezzel együtt árulják: [link]

Ha a gépedben van Bluetooth lehet azzal is működik, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.

2022. dec. 27. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Az összes Series kontroller működik Bluetoothal, nem kell külön PCs adóvevőt venni hozzájuk ha nem akarsz. Lehet kapni tölthető akku pakkokat ezekhez a kontrollerekhez, de azok elég gyenge teljesítményűek. Ha mégis azok mellett döntesz akkor fontos, hogy Serieshez valót vegyél mert az akku felfekszik a kontroller aljába és csak az fog beleilleni.


Egyébként Eneloop (vagy IKEA LADA, ugyanaz csak más a kinézete) tölthető elemeket javaslok. Veszel mondjuk 4et egy töltővel, kettő használsz és kettőt töltesz.

2022. dec. 28. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat! Már tegnap megrendeltem, pár óra múlva hozza a GLS 😊

Az akkus dolognak is utána néztem, és végül rendeltem hozzá 4db AA 2700mAh-s elemet is.

Rájöttem, hogy az okos töltő amivel 18650-es és 21700-as akkukat töltök, az tudja tölteni a tölthető AA elemeket is. Úgyhogy szerencsére töltőt nem kellett vennem.

A gépben van egy Bluetooth 5.0 + WiFi kártya, szóval remélem minden szuperálni fog!

2022. dec. 28. 11:09

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu