Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A lenti helyzettel fordulhatok...

A lenti helyzettel fordulhatok békéltető testülethez?

Figyelt kérdés

A tegnapi nap folyamán vásároltam egy 16 ezer Forintos Kraken X Lite fejhallgatót, egy meglévő, de leharcolt alig 10 ezer forintos Spirit Of Gamer Elite H-70 helyére. Az üzletben el is mondtam mit használok és miért cserélnék, jeleztem, hogy 20 ezer forint alatt szeretnék találni egy normálisabb darabot.


Fizetés előtt a biztonság kedvéért még egyszer rákérdeztem, hogy hasonló árban (20 alatt, 16 ezer környékén) van-e jobb fejhallgató, a válasz az volt, hogy "ár-érték arányban ez a legjobb", amit még velem együtt ott tartózkodó két személy is hallott. Mivel a készüléket a helyszínen nem volt lehetőség kipróbálni, így erre az infóra hagyatkozva vettem meg a Razer fejhallgatót.


Otthon beállítottam a 7.1 Surround Soundot, és kiderült, hogy torzabb, "doboz" hangja van, mint a sokkal olcsóbb Elite H-70-nek. Kicsi utánanézéssel találtam segítséget a Razer oldalán, ők azt javasolták, hogy kapcsoljam ki a Windows beállításokban az Audio Enhancmentet, amit meg is tettem, de nem okozott változást.


Másnap visszamentem az üzletben, elmondtam az egész történetet, jeleztem, hogy nem a pénzt akarom visszakapni, hanem vagy egy másik fejhallgatóra akarok cserélni, vagy egy pici ráfizetéssel egy másikat venni, direkt nem pattogtam meg vertem az asztalt, hogy én vagyok a VÁSÁRLÓ, kultúráltan, normálisan akartam - és akarom megoldani a dolgot.


Kérdésemre, hogy milyen lehetőséget látnak a probléma megoldására, a fogyasztóvédelmi törvényre hivatkozva csak a bevizsgálást ajánlották fel (és ezt is kötelesek), amibe persze belementem, de jeleztem, hogy valószínűleg nem baja van a fejhallgatónak, hanem ilyen rossz a hangminősége. Elmondtam, hogy hogy és miért vettem meg ezt a fejhallgatót, tehát kértem segítséget is.


Várhatóan számomra előnytelen elbírálást fog kapni a bevizsgálás, és nem fogunk tudni megegyezni sem semmiben.


Mivel a készüléket kipróbálni nem tudtam a vásárlás előtt, és az eladó elmondása szerint hasonló árban ár-érték arányban ez a legjobb készülék - holott a sokkal olcsóbb, náluk is megtalálható Elite H-70-nek határozottan jobb a hangminősége, hivatkozhatok arra, hogy megtévesztett?


Még egyszer megjegyezném, nem egyedül voltam ott, hallották mások is, hogy ezt mondta, és én csak az ő ajánlására támaszkodva vásároltam meg a készüléket.


Azt gondolom, azt is mondhatta volna, hogy nem tudja, és akkor maximum utána nézek, hogy mit írnak a Kraken X Lite-ról, vagy megvettem volna, és akkor lesz amilyen lesz.


Ha ez megtörténik békéltető testület elé szeretném vinni a dolgot. Valaki volt hasonló helyzetben? Sikerrel járt?



febr. 10. 13:46
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Írd ki a jogifórumra mert ott a jogászok válaszolnak , jogiforum.hu .
febr. 10. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
100%
Szerinted ezzel mégis ki tudna bármit is kezdeni? A fejhallgató jó, a vásárlók nagy része elégedett vele, ergó nem vert át az eladó. Az, hogy szerinted lehetne jobb, ez nem valós reklamáció. Kb mintha visszavinnéd mondjuk az új Toyotád a szalonba, hogy ez nm brümmög úgy, ahogy én szeretném.
febr. 10. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
#2: nem tudom, hogy ki elégedett vele, de ez nem egészen az. Le lehet venni a másik fejhallgatót, ami olcsóbb, árulják és meg lehet hallgatni, hogy a hangminőség sokkal jobb, mint ezé a készüléké. Tehát ár-érték arányban jobb, mert olcsóbb, és jobb a hangja is. A példa amit hoztál rossz, mert a kocsit nem brümmögésre veszed, de ha mondjuk úgy hirdetnek egy használt autót, hogy "hibátlan", és közben meg gazdasági totálkár, hiába volt a szerződésbe beleírva, hogy elállsz a garanciától, nagyon megvágnak (ezt pont valamelyik nap láttam egy műsorban).
febr. 10. 14:11
 4/22 anonim ***** válasza:
68%

#2


Nem, pont, hogy az számít, hogy ki elégedett vele. Te egy ajánlást kértél, hogy abban az ársávban, melyik a legjobb. Ezt javarészt csak úgy lehet eldönteni, hogy melyiket veszik al egtöbben és melyiknek al egjobb az értékelése. Persze, lehetne valami showdown-t is csinálni, ahol mindet kipróbálja az ember egyesével, de ez rohadtul nem életszerű. Tehát, az eladó nem vert át, mert a Razer Kraken széria egy felkapott és sokak által jónak tartott füles.


Az, hogy neked nem tetszik személy szerint, az a te gondod. Ezzel mégis mit kezdjen az eladó? Nekem is például Razer Krakenem van, nekem nincs vele problémám a 7.1 közben, meg játék közben sem, sőt, még zenét is elég elfogadhatóan játszik le. Szóval akkor most végülis 1:1 az állás, nem?


Az utolsó példád meg baromság, mert itt nem ez a helyzet áll fenn, hanem az, amit én írtam. Attól, hogy Neked nem tetszik, attól még nem lesz rossz.

febr. 10. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
86%

Te azt vartad volna az eladotol, hogy a szegenyes koltsegvetesedhez merten adjon neked valamit, ami a _te_ elkepzeleseid szerint 'jo'.


Hogy a koltsegkeretet jelentosen alulmeretezted az csak egy dolog, de vasarlas elott boven lett volna lehetoseged utanaolvasni az interneten a felhasznaloi velemenyeknek. Ehelyett te az eladotol vartad hogy valasszon ki valamit, mikozben egyaltalan nem elvarhato tole hogy minden forgalmazott tipust leteszteljen es pontozzon hogy mennyire jo.

febr. 10. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
27%

Ezért szoktam mondani, hogy ha a sarki boltban is kapható, akkor is érdemes neten át vásárolni a 2 hét elállási idő miatt.

Adalék, avagy soha nem szabad hinni az eladónak:

[link]

A "bevizsgálás" eredményére tippelhetek? "A készülék megfelelőn működik".

febr. 10. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 A kérdező kommentje:

#2 Kraken vagy Kraken X Lite? Ez a Lite, a hangja olyan mint egy ötezer forintos kínai fejlhallgatóé a médiában a 8-10 ezer forintos Elite h-70-hez képest. Az helyett kerestem jobbat.


Nem akarom elhinni hogy bármelyik Razer rosszabb, mint egy olcsóbb füles.

febr. 10. 15:04
 8/22 A kérdező kommentje:

#5


A 8-10 ezer forintos Sprit of Gamer Elite H-70 , ami az én szegényes költségvetésemnek több mint a felébe kerül jobb.


Nem, azt vártam volna, hogy vagy azt mondja, hogy ebben az ár kategóriában nem fogsz igazán jót találni, gyűjtögess még hozzá, vagy azt, hogy ehhez még hozzá teszi, ha bevált a korábbi H-70-es akkor vegyél másikat abból, mert nem biztos, hogy jobbat találsz ennyiért.


Esetleg "nem tudom, nincs összehasonlítási alapom", és akkor azt is megértem, elfogadom, hogy ő sem ért mindenhez.

febr. 10. 15:07
 9/22 A kérdező kommentje:
#6 Az igazság az, hogy netes dolgokkal is volt problémám, és soha nem az, mint ebben az esetben, azok egyértelműen garanciális dolgok voltak. Álmomban sem gondoltam hogy egy Razer füles szarabb lesz, mint egy 8-10 ezer forintos darab.
febr. 10. 15:09
 10/22 anonim ***** válasza:
88%

"A "bevizsgálás" eredményére tippelhetek? "A készülék megfelelőn működik"."


Azért, mert ez az igazság.


Normális fejhallgatót nem gombokért vesz az ember. Virtuális lószarokkal megfűszerezni az amúgy sem acélos hangzást, utána hisztiozni, hogy szarul szól... Hát no comment.

febr. 10. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!