Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hozzáértők? Miért csinálja...

Hozzáértők? Miért csinálja ezt a mobilinternetem?

Figyelt kérdés

Már kb egy éve van T-mobile mobilinternetem a laptophoz. Mostanában pár napja teljesen be van lassulva. Feltöltési sebességnek 120 kbps-t ír, ami nagyon kevés!

Korlátlan amúgy, és még csak 600 MB-nál járok, szóval nem hiszem, hogy ezért lenne ilyen csiga lassú. És az 5 vonalkából, csak 3 van az internetelérésnél. Egy oldalt több percig tölt be, videót a youtubon meg sem tudok nézni, mert órákat tölt. Mit csináljak vele? Mitől lehet ilyen lassú?



2012. máj. 7. 10:27
 1/3 A kérdező kommentje:
Most nézem, hogy rossz kategóriába tettem, bocsánat :))
2012. máj. 7. 10:34
 2/3 anonim ***** válasza:

A mobilinternet sajnos nem korlátlan, maximum a böngészés, és az emailezés az (de ez is csak a Telenornál 2 éves hűségidővel). Lehetséges, hogy elérted az adatforgalmi korlátot, és azért lassítanak.

Az adatforgalom mérése nem biztos, hogy elsejétől hónap végéig tart, lehetséges, hogy egyedi fordulónap szerint mérik nálad. Ha így van, hiába tartasz elseje óta 600 Mb-nál, lehet, hogy elérted a csomagodban foglalt adatforgalmi keretet a fordulónapodtól számítva.


Ha viszont nem érted el, akkor a modem hibája is okozhatja a lassulást. Menj be vele az ügyfélszolgálatra, csinálj ott egy sebességteszted (speedtest.datanet.hu), és ha nem éri el a garantált sebességet, reklamáld meg. Ott be lehet tenni másik modembe is a kártyát, azon is megismételni a tesztet, és ha úgy jó, akkor meg van a hiba oka. Ha nem, akkor az előfizetéseden értelmezte hibásan a központ a sebességet, de ezen is tudnak utána segíteni.

2012. máj. 7. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Szia! A forduló napot meg kellett kapnod sms-ben, vagy a szerződéskötéskor adták meg. Mivel említetted, hogy a térerő csíkok közül csak 3 jelenik meg, első sorban azt ajánlanám, hogy jelentsd be hibára a 1430-as telefonszámon. Szükség lesz a mobilnet kapcsolási számára, illetve a titkos 5 számjegyű azonosítódra, amit a szerződéskötéskor Neked kellett megadni, a szolgáltató semmilyen papíron nem küldi ki. Az ügyfélszolgálaton megtudják mondani, hogy mikor van a fordulónap, illetve kivizsgálják, hogy a hálózattal van-e probléma. Abból amit leírtál szerintem ez utóbbi történt.
2012. máj. 8. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!