Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Van egy 3D tv-m pontosan LG...

Van egy 3D tv-m pontosan LG Cinema 3D tv Típus szám: DM2352 miért nem működik rajta a 3D funkció?

Figyelt kérdés
már több fajta 3D-s filmet letöltöttem, de egyik sem jó nem hozza ki a 3D-t a beállításoknál nem lehet választani a leg utolsó 3D funkciót, ami nekünk jó lenne! mit tegyek?

2013. febr. 16. 17:46
 1/2 anonim válasza:
3d -s filmet próbáltál nézni rajta? Csak akkor jó. Egyébként próbáld meg átállítani a 3d-t normálról mozira. Úgy lehet valamit látni de nem az igazi. Én is ezen fáradozom. De nekem a 3d-s film sem lett jó. (duplán látszik). Én is kezdő vagyok...
2013. ápr. 16. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Üdv nem rég vettem én is egy ilyent , és semmit sem tudtam rajta nézni 3D-en se játékokat se filmet. Pedig a 3D-je az szuper higgyétek el , voltam Imax-ban is és szerintem kb olyan. Legalábbis amit játékokban látok kiemelés mélység érzet nagyon durva néha , igaz ha feltolom max-ra szoftveresen a mélységérzetet 2 perc múlva fejfájás garantált :). Az Avatart most néztem azt nem tudtam feltolni de így sem rossz , de a játékok sokkal jobbak.