Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Egy kerékpárt milyen gyors...

Egy kerékpárt milyen gyors járművé lehetne alakítani elektronikusan?

Figyelt kérdés
Van egy ismerősöm, aki ilyenekkel foglalkozik, nem emlékszem pontosan miket mondott, de valami olyasmit, hogy rá lehetne szerelni egy sima utcai bringára egy erős, 500-1000 wattos(? vagy valami hasonló mértékegységet mondott) motrot, és vennék hozzá egy jó erős, magát töltő lítiumos akkumulátort, persze áttételek, erősített lánc, felni, meg húzókar stb kiegészítőkkel, akkor elvileg olyan bringát lehetne csinálni, ami képes 80-90 km/h-ra is, és a lítiumos akksival több száz kilómétert meg tudna tenni. Ez igaz? És ha igen, mennyibe kerülne mindez? Ismerősöm azt mondta, 250k-ból meg lehetne oldani, ha van egy bringám alapból.

2015. dec. 17. 22:40
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
78%

"magát töltő lítiumos akkumulátor"


"ami képes 80-90 km/h-ra is, és a lítiumos akksival több száz kilómétert meg tudna tenni."


Óvodások vagytok mindketten.

2015. dec. 17. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

A 2 egyszerre nem fog menni, hogy kuwa gyors is legyen meg 1 fos akksiról menjen 1000 kilométert is.

Olyat lehet csinálni, ami nagy távolságra megy, de nem lesz gyors, meg olyat lehet csinálni, ami rohadt gyors lesz de csak pár méteren keresztül.

2015. dec. 17. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:

Első... Köszi a tömör és sértő választ, pont azért kérdeztem meg, mert én nem értek hozzá, de úgy látszik, kioktatásból sosem lehet eleget osztani.


Második, köszi. És körülbelül mekkora sebességet lehetne kihozni egy átlag bringából? Mondjuk ha azt szeretném (ha lehetséges egyáltalán) hogy egy töltéssel tudjak menni 100 km-ert.

2015. dec. 17. 23:09
 4/19 anonim ***** válasza:

Csak egy támpont: egy normálsiabb villanyrobogó 3-6000 wattos. Ehhez mérhető brutál nagy LiFePo akku van benne. A rendszámozható változatok elmennek 80-90-es tempóval is, vizsont a maximális, 100-120 km hatótávot 50-es tempó körül hozzák.

Az önmagát töltés bizonyára azt jelenti, hogy ezek a jobb robogók fékezéskor a motort generátornak használják, és visszatöltenek. Emiatt a városi hatótáv nem csökken drasztikusan.

Viszont a nagy sebességhez erős motor kell, az erős motornak nagy akku, ehhez a kettőhöz pedig már egy erősebb, nehezebb váz, és a kör bezárult.


A 250k optimista becslés volt, ennyiből egy 40-50-el elgurulgató, 100 km körüli hatótávú járgányt lehetne kihozni, ha a ráfordított munkátokat ingyen számoljuk.

2015. dec. 17. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:

"A 250k optimista becslés volt, ennyiből egy 40-50-el elgurulgató, 100 km körüli hatótávú járgányt lehetne kihozni, ha a ráfordított munkátokat ingyen számoljuk."


Ha értenének hozzá. De az előzmények szerint egyikük sincs a magaslaton a témában.

Ez nem csak annyi hogy összeforrasztok 3 vezetéket és megy.

Szóval felejtős project.

2015. dec. 17. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Magamból indultam ki, összeütném ennyiből, 30 éves elektronikai műszerész múlttal lehet hogy nem akadnék le benne.
2015. dec. 17. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:

Kedves zoligyerek!


Ezt írtad:

"magát töltő lítiumos akkumulátor"

"ami képes 80-90 km/h-ra is, és a lítiumos akksival több száz kilómétert meg tudna tenni."

Óvodások vagytok mindketten.


Nem foglak a nevedről megítélni, mert az alapján te vagy ovis, hanem inkább azért tartalak ovisnak mert nem értesz valamihez, de hozzászólsz.


Akár 120 km/h sebességet is el lehet érni polymer akksival, és BLDC kerékagymotorral. Tessék megnézni a YouTube-on, nem egy ilyen próbálkozás van!


A "magát töltő" gondolom az akar lenni, hogy fékezéskor visszatöltés történik.


Az viszont, hogy több mint 100 km-t meg tudna tenni... szerintem ez kicsit túlzó kijelentés. Én úgy 30-40 km-re saccolom, ha tisztán az akksival használja valaki, és nem túl hepe-hupás terepen, na meg aszfalton.

2015. dec. 18. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
Pedeleccel van pár teszt magyar nyelven is, dombos vidéken töltött vissza, de síkon nem volt túl hatásos az "önmagát töltő akku" :)
2015. dec. 18. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

Kb. 85 ezer forintból átalakítható egy bicikli kerékagymotorosra, a megfelelő vázzal és paraméterekkel.


[link]

2015. dec. 18. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:

Itt nézz körül: [link]


Ezen a videón látod mire képes egy ilyen:

https://www.youtube.com/watch?v=wm_KQBLE8bU


Sőt ki is próbálhatod azt amit láttál, ha regisztrálsz náluk és valamennyi díjért (10-12.000,-Ftért) kibéreled a csapattal való túra körre a bolti túrázókkal valamelyik szombaton. Persze nem hiszem, hogy ilyen hidegben túl szerencsés ötlet volna mert a menetszél is jobban hűt, majd inkább nyáron próbáld ki, addig viszont megérdeklődheted náluk mi hogy van ezekkel. Küldenek ismertetőt ezekről a bringákról ha regisztrálsz az oldalukon.

2015. dec. 18. 04:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!