Xbox one S konzolomra ha sikeresen rákértem a garanciát akkor a szállítási cimkét hogy szerezhetem be a szállításra?

Figyelt kérdés
A garanciát visszaigazoló emailbe nem kaptam a címkéről jó tájékoztatást.

2017. máj. 15. 18:54
 1/1 anonim ***** válasza:
Én külön kaptam egy levelet az UPS csomagszállítótól a címkével amit ki kellett nyomtatni és ráragasztani a bedobozolt eszközre. Ha nagyon nem jön semmi (nézd meg a spam mappát is) akkor itt az ügyfélszolgálati telefonszám: 06 80 018590
2017. máj. 18. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!