Van egy Samsung Smart UHD TV-m. UPC-nél vagyok előfizető és problémám van az UPC Mediacard-dal. Mi lehet a probléma? (A teljes probléma alul a leírásban)

Figyelt kérdés
A készülék egy (már) 2 éves Samsung UE50HU6900 TV. A TV megvétele után kértem egy CI+ interfészbe tehető mediacardot a UPC-től és mostanában többször probléma van a smartkártya olvashatóságával. "A Smartkártya nem olvasható. Próbálja behelyezni újra!" Vagy azt írja ki, hogy nem észlel smartkártyát a CI+ modul. Egy kis idő után visszajön a kép vagy ha ki-be kapcsolom, akkor is. Most a CI+ modul adapter járja a végét vagy az UPC mediacard?

2017. aug. 26. 16:51
 1/3 anonim ***** válasza:

Jó kérdés:


Megoldás: próbáld meg másik mediacard-al, vagy a mediacardot másik tévében. Akkor egyből kiderül a probléma.

2017. aug. 26. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Lehet akár hibás a kábel is. Hol érintkezik, hol meg nem. Nálam ilyen volt. Addig nyűglődtem nekik, amíg ki nem küldtek egy egész brigádot, mert nem hittek nekem, Kiderült a kábelhiba, a két épület között. Mióta kicserélték, olyan kép mint a tükör.
2017. aug. 26. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Jut eszembe: előtte ellenőrizd a lakásban lévő csatlakozókat... Megmozgatod, kihúzod, visszadugod.
2017. aug. 26. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!