Telekom tv beállítás hiba?

Figyelt kérdés
Új a box, nemrèg telepítették, viszont nem volt tv amin a szerelő be tudta volna állítani.. most van, viszont a gyorstelepítés /csatornakeresésnél nem talál csatornát akárhányszor próbálom... újraindítottam már , kihúztam, a kártyát is. Nem tudom mi lehet a gond .. segítsetek!

2018. júl. 27. 11:45
 1/2 anonim ***** válasza:
Ehhez szerelő kell, ugyanis nincs meg a kapcsolat a szolgáltató szerverével. A szerelő hívja a kollégáit és a saját notebookján állítja be az IP cím ellenőrzést. Ezt egyébként minden kikapcsolás utáni újrainditásnál megteszi. A tévén ugyanazt fogod látni, mint egy laptopon: IP cím ellenőrzés után megjelenik a betöltési csík. És indul az IPTV.
2018. júl. 27. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Az első nettó hülyeséget írt, bár a kérdező nem írta le, de ha figyelne, rájönne, hogy ez SAT TV, és nem IPTV.


Mondjuk azt se írta le a kérdező, hogy min keresi a csatornát(tippre a TV-n, azért nem találja, mert a TV-be nincs bedugva a koax kábel, hanem a boxba van - így is kell lennie).


Válts forrást a TV-n a source, input, tv/av vagy téglalapba mutató nyíl valamelyikével a tv távirányítójával (típusonként más-más a forrásváltás).


Aztán legfeljebb ha megvan a box jele valamelyik forráson és nincs adás, hagyd úgy kb. 1 órát az 1-es csatornán a boxot, ha nincs semmi, mehet egy csatornakeresés, ha úgy sincs, telefonálj a T-nek.

2018. júl. 29. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!