Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Ti hogy menedzselnétek le a...

Ti hogy menedzselnétek le a következő hat hónapot?

Figyelt kérdés

Elég sok feladat összejött, és kicsit kezdem azt érezni, hogy maguk alá temetnek a tennivalók. Ti milyen trükköket ismertek nagy mennyiségű feladat időhatékony elvégzésére?


(Esküvő szervezés, külföldre költözés megszervezése, lakás eladás és mellette egyetem + 40 órás munkaviszony)


2020. jan. 17. 16:18
 1/6 Gugu Gabor ***** válasza:
Mindenképp fontos hogy minden egyszerre meglegyen?
2020. jan. 17. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Amikor ennyi a teendő, akkor le kell bontani részfeladatokra és egy pontos akciótervet készíteni. Kétféle prioritás sorrendet állítanék fel, először is aszerint, hogy melyik a legfontosabb, utána pedig aszerint, hogy mit tart a leghosszabb ideig elintézni és mit kell a leghamarabb elkezdeni. Aztán ha ezek megvannak, akkor táblázd be a naptárba és haladj apránként, egyesével teljesítve a feladatokat, így nem fog annyira hatalmas feladatnak tűnni.
2020. jan. 17. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Minden folyamatban van. Az a probléma, hogy olyan sorrendben jöttek, hogy a halaszthatók voltak betervezve és az - európán kívüli - külföldre költözés jött utoljára, ahol a vízum miatt jó lenne, ha egyszerre tudnánk menni. Ezért fontos, hogy meglegyen a lakáseladás, mert bonyolult lenne miatta hazajönni, az egyetem is be kell fejeznem a költözésig. Az esküvő halasztható lett volna, de már kimentek a meghívók, mind a 150 embernek.
2020. jan. 17. 16:38
 4/6 anonim ***** válasza:
77%

Ennyi három emebernek is sok! :-)

Van aki az egyetemet sem tudja megoldani a munka mellett.



Prioritasokat kell tenni.

Mi a legeslegfontosabb?

Mi a legfontosabb?

Mi a fontosabb?

Mi a fontos?

2020. jan. 17. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
48%
Ügyesen.
2020. jan. 17. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

A lakás meghirdethető azzal a kitétellel, hogy a költözés időpontjáig mindenképpen visszabérlitek, vagy csak akkor adjátok birtokba. Ha nincs időtök telefonokra és hülye kérdésekre válaszolni, időpontot szervezni, adjátok át a feladatot ingatlanosnak. Ez esetben megéri a pénzét. Innentől kezdve minden megy a maga útján.

Az esküvő szervezés azért nem egy eget rengető feladat. Én mindig akkor foglalkozom vele, amikor adódik egy kis hézag. Mire eljön az idő, minden a helyére kerül. Számomra mondjuk alapvető, hogy nem akarom túlszervezni, minden percet beprogramozni, a dekor utolsó kavicsáig mindent kitalálni. Jó szolgáltatókat bíztunk meg, egyeztetünk, de alapvetően én átadtam a gyeplőt nekik. Oszthatjátok a feladatokat. Pl. a nőiesebb dolgok, mint dekor, meghívó, ruhák, gyűrűk, napi programok legyenek a tieid, a dj, fotós, videós, vőfély, stb. keresés a párodé. Aztán üljetek össze és válasszátok ki azt, akivel leültök beszélgetni személyesen és közösen döntötök.

A munka és az egyetem adott. Számomra ezek voltak a legfontosabbak, hiszen nem ér annyit a lagzi, hogy a suli, vagy a munkahelyem rovására menjen.

Próbálj meg feladatokat átadni a párodnak. Pl. a költözést intézze, az ingatlanost intézze. Az esküvővel kapcsolatos néhány szolgáltatót megkeresheti ő, a telefonálgatást, időpont egyeztetést átveheti. Két embernek azért vállalható ez, csak jól kell tudnotok szervezni az életeteket.

Le kell ülni két naptárral (egyik a tiéd, a másik az övé) és betervezni a napjaitokat mikor mivel foglalkoztok esténként.

2020. jan. 17. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!