Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni, ha a Wish-en...

Mit tudok tenni, ha a Wish-en hibás terméket jeleztem, hogy adják vissza a pénzt, azt írják 2-3 nap múlva válaszolnak, státusz folyamatban, de 8. napja nincs válasz?

Figyelt kérdés

2021. márc. 12. 16:05
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Leginkább az hogy levonod a tanulságot és többé nem rendelsz Wish-ről. Sajnálom. Remélem nem volt drága.
2021. márc. 12. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Tenni? Max annyit, hogy tanulsz az esetből, és máskor megbízható helyekről rendelsz.
2021. márc. 12. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudsz írni a wish nek?

ha hiba van a termékkel akkor azt általában az oldal is jóvá szokta írni a számládra, majd utána ők levonják az illető pénzéből.

Persze nem tudom wishen így megy e, de az ebeyen tudtommal igen.

2021. márc. 12. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
82%
Azt hogy a Wishről nem rendelünk semmit.
2021. márc. 12. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nekem volt, hogy kétszer vonták le a termék árát, írtam az ügyfélszolgálatnak, de még mindig nem írtak vissza.

Nem nagyon tartom számon az időt ezen a ponton, de kb 2 hónapja lehetett. Felejtsd el a pénzed szerintem.

2021. márc. 12. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!