Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit tegyek ha az életben...

Mit tegyek ha az életben semmi sem jön össze?

Figyelt kérdés

Végeztem a gimivel és letettem még egy okjt is. Utána úgy döntöttem halasztok 1 évet mert eléggé sok volt minden és kellett egy kis szünet meg pénz is. De nem találok nyár óta munkát, már ami egy picit is értelmes, azért teljes munkaidőben mégis más mint mikor diák melóztam és csak pár nap pl. egy héten. Szóval szerintem jogos, hogy vannak valamilyen elvárásaim pl nem minimálbér. Oké, hogy pályakezdő vagyok de van egy okjm és abban a területben nem tudok elhelyezkedni és marad az, hogy rossz fizuért lehetnék robot vagy ilyesmi. És ezt belátni és ennyire lealacsonyítani magamat és a képességeimet, ezzel nem tudok szembenézni.

Ezek mellett a körülöttem lévő élet sem a legmegfelelőbb, párkapcsolati területen sincsenek sikereim és ez a sok idő amim van felőröl. Szeretnék önállósulni és dolgozni, nem is álommunkahelyt keresek, nem 250+ meg ilyenek az elvárásaim, szimplán tényleg amit mondjuk tanultam vagy szeretném csinálni, nagyon sok önéletrajzot leadtam és interjún is voltam mégis elutasítanak.

Kudarcnak gondolom magam és nem tudom ezt hogyan lehetne tovább bírni. Az egyetem az egyetlen kiút számomra mivel az még adhat valamit amivel már nem néznek levegőnek a munkáltatók. Megvan rá az esély de hinnem kell benne!



2022. jan. 14. 23:10
 1/3 anonim ***** válasza:
Nyugi barátom másnak is vannak ilyen gondjai, ahogy apám mondaná "mindenkinek van egy dobása" most inkább élvezd hogy szabad vagy.
2022. jan. 14. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
91%