1/4 anonim válasza:
Ha sok a hülye ügyfél, márpedig egy ügyfélszolgálaton az, akkor egy ideig elmegy, majd egy idő után fárasztó lesz.
2/4 anonim válasza:
Most volt júniusban 1 éve, hogy ilyen helyen dolgozom, hát... már nagyon kezdem unni, de már az elejétől utálom amúgy, pedig csak chates, nem telós. :)
3/4 anonim válasza:
Vicces. A hülye ügyfelet ugyanis úgy lehet túlélni idegileg, hogy kiröhögöd a munkatársaiddal.
4/4 anonim válasza:
Stresszes.
Kétoldalú nyomásnak kell ellenállni, - megfelelni.
Az egyik a főnökeid által szabályozott rész, a másik az ügyfél-kör, - amelyben egyre kevesebb az indulatait kezelni képes, valóságban élő ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!