Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Hogy tudok ennek a mocskos...

Hogy tudok ennek a mocskos Netflix ügyfélszolgálatával beszélni?

Figyelt kérdés

Több éve van előfizetésem náluk, most mégsem tudok normálisan belépni a fiókomba sem, és arra kér regisztráljak!?

Ez hülye? Évek óta fizetem, soha senkivel nem osztottam meg a jelszavam. Úgy csinál, mintha soha nem is léteztem volna. Belépek a fiókba a regisztrált e-mail címmel, és mégis azt kéri regisztráljak, azt írja nincs előfizetésem. Júli 28-án is vont tőlem pénzt. Volt már valakinek ilyen?

A weboldaluk online ügyfélszolgálata egy kalap szar, a telefonszám, ami meg van adva nem elérhető.


2023. aug. 11. 08:41
 1/8 anonim ***** válasza:
2023. aug. 11. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Kedves első, ezt már végigzongoráztam. Múlt hétvége óta nem tudok belépni, most itthon vagyok, ráérnék akár nézni is a tartalmakat.

Mint írtam, most vontak le pénzt, email címen, semmin nem változtattam.

2023. aug. 11. 09:01
 3/8 anonim ***** válasza:
Olyan opció nincs, hogy elfelejtett jelszó? Vannak olyan oldalak, ahol időnként kérik, hogy változtass jelszót. Aztán, ha nem teszed időre, akkor a régivel nem enged vissza. Ez csak egy tipp, gondolom ilyenkor küldenek előtte többször lejárati figyelmeztetést.
2023. aug. 11. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

"...email címen, semmin nem változtattam."


Lehet valaki feltorte a fiokodat

2023. aug. 11. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Ha sehogy sem oldódik meg és az elérhetőségekre sem reagálnak, akkor feljelentés, mert az úgy már nem oké, hogy azután is lopják a pénzed.
2023. aug. 11. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Sosem kérték, hogy változtassak jelszót. Nem is tudom, 3-4 éve van talán Netflixem, azóta minden változatlan, jelszó, e-mail cím ugyanaz. Egyszer beregisztráltam a laptopomon, hozzákötöttem a tv-hez, és onnantól csak a Tv-n használtuk. Vonta a pénzt, és volt szolgáltatás. Most ugye annyi változott, hogy vonja a pénzt, szolgáltatás mégsincs (júli 28-án vonta le, és gondolom előre vonják a következő havit). Be tudok lépni az e-mail címemmel, és a jelszavammal, ott vagyok a fiókomban, de azt írja nincs előfizetésem, és a korábbi előfizetést sem mutatja. Csak azt ajánlja fel, hogy folytassam a regisztrációt, és válasszak a csomagokból (alap 2490.-, standard 3490.-, és prémium 4490.-)

Amikor előfizettem, akkoriban még újdonság volt a hazai Netflix, és nem is voltak csomagok, csak kicsengetted a 2490-et, és már ment is. Most sem váltanék a prémiumra mert annyit nem ér nekem, csak a standardra.


Még az jutott eszembe, lehet ezeket a csomagokat most vezették be, és ezért genyóskodik? Na de akkor meg szerintem úgy kellene lennie, hogy előfizetés megújítása, vagy másik csomag választása. Nem úgy, mintha sosem lett volna előfizetésem.


Azért is fura az egész, mert 07.31-én még jöttek az e-mail-ek a megjelenő újdonságokkal, de akkor pár napig nem Netflixeztem. 08.05-én pedig már nem tudtam.


Közben látom hirtelen felindultságomban helytelenül tettem fel az eredeti kérdést, de azon sajnos már nem tudok változtatni.

2023. aug. 11. 10:36
 7/8 anonim ***** válasza:
Hát ez érdekes, kemény hogy egy ilyen felkapott cég ilyet megcsinál. Legalább akkor legyenek már elérhetőek mert biztos hiba van a rendszerben. Amúgy én tiltanám a kártyát inkább, minthogy a semmire vonja a pénzt le.
2023. aug. 11. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Na, gondoltam leírom a fejleményeket, hátha valakinek hasznára válik.


Tegnap korán reggel végre sikerült beszélnem az ügyfélszolgálattal.

Az e-mail cím bemondása után a mókus a vonal túlvégén közölte, hogy nincs is befejezve a regisztrációm, és nincs még előfizetve a szolgáltatás. Mondtam neki, hogy ne tréfáljon már, 3 éve az ügyfelük vagyok. Nem látta, így mondtam neki, hogy akkor valamit machináljunk a bankkártyaadatokkal mert látniuk kell, hogy van előfizetésem, és nemrég vonták az ehavit. Átkapcsolt egy biztonságos helyre, ott meg kellett adnom 1-2 adatot, és így már sikerült. Javasolta, változtassak e-mail-t, és jelszót. Addig vonalban maradt, sikerült a problémát megoldani.


Rákérdeztem, mégis mi történt, ami miatt ebbe a helyzetbe kerültem velük.

Annyit mondott, hogy a hotmail nem egy biztonságos e-mail szolgáltató, ügyfeleiknek inkább a g-mail-t szokták javasolni. Tehát akkor ha jól gondolom virágnyelven körülírta, hogy feltörhették a fiókomat.

2023. aug. 13. 15:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!