Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Emagtól rendeltem kifizettem...

Emagtól rendeltem kifizettem 30 ezer + Ft-ot nem jött ki a csomag. Kérhetek ködbért?

Figyelt kérdés
dec. 1. 13:05
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
Online kifizettem.
dec. 1. 13:06
 2/18 anonim ***** válasza:
85%
Igen, de csak ha nagy a köd és emiatt késik a csomag. Benne van a nevében.
dec. 1. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Látogass el az Emag GYIK menüjébe, majd onnan az ügyfélszolgálatra, ha nem kaptál választ a kérdésedre, és tegyél ott panaszt, kezelni fogják.
dec. 1. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
18%
És mikor rendelted? 1 órája? Legyél már kicsit türelmesebb, bazz.
dec. 1. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 A kérdező kommentje:

Black Fridaykor.


És igazából már a futárszolgálatnál van a csomag.

Akkor nem is az emaghoz kell panasz miatt forduljak hanem ezekhez?

dec. 1. 13:16
 6/18 anonim ***** válasza:
100%
Black Frida múlt hét pénteken volt. Azért egy hét nem akkora idő, bakker
dec. 1. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
73%

Ha a köd miatt nem lehet kiszállítani, akkor az Vis Maiornak minősül.


19. VIS MAIOR


19.1. E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem ellenőrizhető, és/vagy olyan, az eMAG-ot érintő, de tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi eMAG számára a jelen ÁFF-ben vállalt kötelezettségek teljesítését.

19.2. A Felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek nem teljesítéséért abban az esetben, amennyiben azt részben vagy egészben Vis Maior eredményezi.

19.3. Amennyiben a Vis Maior annak felmerülésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, bármely fél – a másik fél egyidejű értesítése mellett – megszüntetheti a szerződést, anélkül, hogy a másik fél kártérítési igénnyel léphetne fel.

dec. 1. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%
Ha van csomagkövetési számod, nézd meg, hol jár. Ha nem vagy elégedett a látottakkal, keresd fel az adott ügyfélszolgálatot (nagyon fognak neked örülni; nem fog hamarabb megérkezni attól, hogy alkalmatlankodsz, csak azt tudják mondani udvariasan, hogy x nap múlva megérkezik, várd türelemmel, kiszállítás előtt jelzik). Higgadj le, ha nem csúszott még ki a végső kiszállítási dátumból, akkor csak várj, akkor kell az ügyfélszolgálatot terhelni, ha nem kaptad meg adott időre.
dec. 1. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 A kérdező kommentje:
De kicsúszott. Pont ezaz.
dec. 1. 13:22
 10/18 A kérdező kommentje:
A kérdésem az hogy kérhetek-e kártérítést? Kötbért.
dec. 1. 13:22
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!