Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Velem van a baj, vagy titeket...

Velem van a baj, vagy titeket is kiráz a hideg mindenféle telefonos meg online ügyintézéstől?

Figyelt kérdés

2021. jan. 18. 12:23
1 2
 1/11 meszike91 ***** válasza:
100%
Én se szeretek telefonálni, inkább email vagy személyesen.
2021. jan. 18. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
98%
Szerintem rendkívül kényelmes. Nem kell sorszámmal 40-45 percet üldögélnem egy váróteremben.
2021. jan. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Azért ráz ki előre, mert tudom, hogy fél óráig nyomogatnom kell a gombokat mire ügyintézőhöz kerülök, aki utána átkapcsol valahova ahol szintén nem tudnak nekem semmire sem válaszolni.
2021. jan. 18. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Különbözőek vagyunk. Gondolom te szereted a közvetlen kommunikációt, szemtől-szemben beszélni valakivel. De ez nem mindenkinek ilyen fontos, és olyan is van, aki kifejezetten nem szereti. Én telefonálni is utálok, meg a hivatalokban élőben beszélni az ügyintézőkkel, azt se csípem igazán. Szóval inkább online, webes felületeken meg emailben intézem, amit lehet.
2021. jan. 18. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Engem mindenfajta nem csak telefonos, meg online ügyintézéstől kiráz a hideg, és szívesebben mennék a pokolba, mint ügyet intézni bárhova. CSak sajnos muszáj.
2021. jan. 18. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem ráz ki a hideg. Tök jò dolog lenne ha bárhol is működne az online ügyintézés.

2021-ben meg még mindig űrlapokat postázunk meg 3 oldalas dokumentumokat gyártunk.

2021. jan. 18. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Hú, én is gyűlölöm.
2021. jan. 18. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

A telefonost nem szeretem a legjobban, mert van, amikor annyira kussban intézik az ügyet, hogy azt hiszem, letették.


Annak ellenére, hogy régen szorongással kezeltek, kedvelem az élő ügyintézést, mert akkor látom, hogy tényleg rám figyel az emberke. De az online-t is szeretem, itt az tetszik, hogy mindenről van visszaigazolás.

2021. jan. 18. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

A telefonost én is utálom. Telefonálni is utálok.

Az onlinnal nincs semmi baj

2021. jan. 18. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

A személyes ügyintézés a legjobb, mert akkor még egyéb kérdéseket is fel lehet tenni, pl ha szeretnél igényelni még valamit. És akkor nem kell várni, mert az ügyintéző hölgy megcsinálja.

Csak sajnos van, hogy nagyon sokat kell várni. De ha hamar sorra kerül az ember, akkor jó.

2021. jan. 18. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!