Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » A biztosítás érvényesítése...

A biztosítás érvényesítése vagy garanciális ügyintézés esetén miért pökhendi emberekkel kell tárgyalni?

Figyelt kérdés
A biztosítási összeg érvényesítésekor vagy garanciális ügyintézés során mindig a cég szégyeneivel kell találkozni. Lerázó, fellengzős stílusban tárgyalnak. Jó lenne, ha értékesítéskor erről is tájékoztatnák az ügyfelet.
2018. júl. 6. 18:54
 1/1 anonim ***** válasza:

Tényleg ilyenek...

Egyszer rámsóztak egy olyan életbiztosítást, ami mégsem volt olyan tuti ahogy megkötéskor beállították. Bátorkodtam megkérdezni, hogy mennyi pénzt fizettem be pontosan az évek alatt, és mennyit kapnék ha felmondanám...

Erreföl az ügyintéző nagyon bunkón számonkért, hogy én ezt nem gondolhatom komolyan...?!?!?!

A férjem pont ott ült megmertem, és (jelképesen)eltörölte mint a taknyot...

Éreztesd vele hogy hol a helye, nehogy már te menj le kiskutyába!!!

A Groupama biztosítónál is ilyen kéthetes gyorstalpalót végzett, kihízott érettségi öltönyös 30 évesekbe botlasz, meg '80-as években kihányt kosztümös nyanyákba...

Ezek keseredett életű sz@rok, ne hagyd hogy maguk alá gyűrjenek...

2018. júl. 6. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!