Kezdőoldal » Ezotéria » Jóslás » Tarot kártya: hány lap feltétl...

Tarot kártya: hány lap feltétlenül szükséges? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Szeretnék segítséget kérni tarot kártya ügyben tőletek. Én teljesen laikus vagyok, tehát semmit nem tudok, csak amit a neten láttam. Arról lenne szó, hogy egy nagyon kedves barátomnak szeretnék tarot-kártya szettet készíteni karácsonyra. Danny Phantom- os lenne, szóval teljesen egyedi minta.


Az egyik kérdésem az lenne, hogy kell egy jósláshoz mind a 78 lap, vagy elég csak a 22 főlap? Mert ha mind kell mindenképpen, nem hinném, hogy kész leszek már vele...


2010. szept. 24. 10:53
 1/9 anonim ***** válasza:

Szia!

A nagy arkánum a 22 fő lap az bőven elég...a jósok is idővel elhagyják a kis arkánumokat (pletyka lapok-vagy nem is használják) mivel a képességek kibontakozásához elég a 22 főlap és abból mindent megtudsz...a többit meg látnod-érezned! Szép alkotást...ez gyönyörű ajándék lesz!

2010. szept. 24. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
10%
Honnan tudod hogy gyönyörű lesz, mivan ha kétbalkezes a kérdező?
2010. szept. 24. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
80%
Onnét, hogy a gyönyörű...belülről jön és nem érdekel a külseje.
2010. szept. 24. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszodat! Megnyugodtam, hogy elég csak a 22. Tegnap jutott eszembe az ötlet, és mikor megláttam, hogy 78 a teljes pakli, kicsit megijedtem, mert az nem lenne kész túl hamar...


Másodiknak üzenem, hogy nem tartom magam kétbalkezesnek, és nem tudom, miért kell rögtön rosszat feltételezni. Csak nem találnék ki rajzos ajándékot, ha nem tudnék rajzolni...

2010. szept. 24. 12:25
 5/9 anonim ***** válasza:
El lehet lenni a 22vel, de azért jobb lenne a 78.
2010. szept. 24. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje: