Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Van itt valaki aki megnyerte...

Van itt valaki aki megnyerte már az ÁEEK BSC ösztöndíjat?

Figyelt kérdés
Harmadéves szülésznő hallgató vagyok és megpályáztam. Nem szándékozom külföldön dolgozni, gondoltam 600 ezret nem szabadna hagyni így elúszni az orrom előtt de ahogy közeledik az eredményhirdetés időpontja úgy egyre jobban félek a hátrányától mintsem előnyétől. Érdekelne van e itt valaki aki megnyerte már.
2019. szept. 28. 19:25
 1/1 anonim ***** válasza: