Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Az emberek miért várják el a...

Az emberek miért várják el a tanároktól hogy 'hivatástudatból' dolgozzanak?

Figyelt kérdés
Sok helyen azt látom hogy szerintük nem kell fizetésemelés, mert nekik amúgy is a hivatás miatt kéne dolgozni. Akik így gondolják azok nem pénzért dolgoznak?

2023. máj. 16. 17:38
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
De pénzért, csak ez egy cinikus hozzáállás, amit a társadalom nagy része megenged magának.Egy orvosnak ezt nem mernék mondani.
2023. máj. 16. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
97%
A magyarok nagyon jól tudnak gyűlölködni és így nem kell foglalkozni a problémákkal.
2023. máj. 16. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Akik így gondolják általában nem emberekkel dolgoznak.

Egy mérnöknek nem kell a számok érzelmeivel foglalkoznia.

2023. máj. 16. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
94%
Mérnök vagyok és nem gondolom, hogy a tanároknak hivatástudatból kéne dolgozniuk. Akik ezt mondják azok csak rettentően ostobák és egyáltalán nem gondolják át mit is mondanak.
2023. máj. 17. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
28%

Értem, hogy mire irányul a kérdés, még ha nem is szerencsés a megfogalmazás.

Mindazonáltal szerintem jogos elvárás a társadalomtól, hogy - az anyagi megbecsülés mellett - hivatási tudattal is rendelkezzen egy tanár (az orvoshoz vagy jogászhoz hasonlóan). Máskülönben PTSD-vel fogják diákok tömegei maguk mögött hagyni az iskolapadot.

2023. máj. 17. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Jó is lenne :D. Bemegyek a boltba és veszek 1 kiló kenyeret 'hivatástudatból'.
2023. máj. 17. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%