Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hogyan magoljak be 16 oldal...

Hogyan magoljak be 16 oldal tömény hülyeséget?

Figyelt kérdés

Mérnökhallgató vagyok és sajnos vannak gazdaságis tárgyaink.

Hétfőn lesz az egyikből zh, és 16 oldalt kéne megtanulnom majdhogynem szórol szóra. Ma elkezdtem reggel 9-10 fele, és mostanra mindösszesen 5 oldal sikerült :( Annyira unalmas, száraz és értelmetlen az egész hogy nagyon nem megy. Mára már feladtam mert ez csak szenvedés, de holnap ismét nekiülök. Van valami tuti módszer, vagy csak szimplán le kell üljek és be kell seggeljem?


2013. márc. 2. 19:22
 1/4 anonim ***** válasza:

Hát választ nem nagyon tudok, esetleg lelki támaszt nyújthatok.

Igen, ülj le, vágd be.

De ne feledd, hogy vannak a sikerülnie kell, meg a jól kell sikerülnie vizsgák, érdemes eldönteni előre, ez meliykbe tartozik :)

2013. márc. 2. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
az a baj hogy mindennek jól kell sikerülnie hogy bentmaradjak koliban....
2013. márc. 2. 19:41
 3/4 anonim ***** válasza:
Használj színeket! Meg írj ki egy füzetbe kis(rövidített& nagyon tömör) jegyzeteket. Így gyorsabb, és jobban meg is marad. Tapasztalatból, 2 félév anatómiát tanultam így meg rendesen, amit gyűlöltem, és untam.:)
2013. márc. 2. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Srapnel ***** válasza:
Keress a neten a témában írásokat. Lehet, hogy rámegy a vasárnapod, de ha legalább minimálisan érted azt, amit megtanulsz, akkor sokkal könnyebb.
2013. márc. 2. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.