Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mit kell tudnia egy jó HR...

Mit kell tudnia egy jó HR menedzsmentnek?

Figyelt kérdés
2010. ápr. 27. 16:14
 1/1 anonim ***** válasza:
Igazabol a HR menedzsereknek olyan feladatot szoktak adni, ami nem az o dolguk, ezert midnig kitaszitottak lesznek, akar haszontalannak is erezhetik amgukat, annak lathatjak a munkatarsai, és igazabol sajnos igy is van, mert nincs meg ra a lehetosege, hogy azt a munkat vegezze el, amit rabiztak. Hogy ezt megertsd, és rajojj, h egy HR menedzser igazabol mit kéne csinaljon, kuldok neked egy eloadas sorozatot, és ajanlom figyelmedbe, hissz egy olyan elmélet van benne, ami uj, de igazabol a legősibb. Mondhatni most a legmodernebb szemlélet. És a link az eloadassorozathoz (amiben valaszt talalsz a kerdesedre) : [link] A konkretan a kerdeseddel kapcsolatos resz kb a hatodik reszben van, de hogy megertsd, ajanlom mindet. Jo szorakozast, és hasznos idotoltest! Kérlek jelezz majd vissza, mennyire lattad hasznosnak a dolgot, és ird meg a velemenyedet.
2010. máj. 14. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!