Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Hol regisztráltattak még be...

Hol regisztráltattak még be gyerekeket a google classroom-ba?

Figyelt kérdés
17 éves diák vagyok. A mi iskolánkban a tanárok classroom-os továbbképzésekre járnak, mindenkinek be kellett lépnie, mintha már távoktatás lennee... Mondja már meg valaki mi lesz itt?? Megmondom őszintén a mi iskolánkban 4 osztály már karanténban van és alapból sok a torokfájos gyerek, de úgy tudtam, hogy Miniszterelnök Úr nem kívánja bezárni az iskolákat már, viszont minden tanár a tankerületvezetőhelyettes is viccelve mondta állítólag az igazgatónknak, hogy le megy a nagy meccs szeptember 21-én és utána újra digitális oktatás. Őszintén én örülnék neki, NEM, amiatt, hogy ne kelljen tanulni, hanem amiatt, mert kollégista vagyok, ahol bármilyen meglepő, de még mindig nem olyan jók a higiénés körülmények, nekem meg most októberben lesz 60 éves az édesapám... De meglátjuk unom ezt a pandémiát.
2020. szept. 18. 18:53
 1/2 anonim ***** válasza:
50%

Orbán Viktor elmondta százezerszer!! Nem lesz országos iskolabezárás!!!

Ugyanakkor az iskoláknak ajánlatos felépíteni a távoktatás infrastruktúráját, mivel bárhol előfordulhat, hogy több osztályt (ez már nálatok megtörtént) , vagy akár az egész iskolát ideiglenesen távoktatásra kell átalakítani, úgyhogy igen, jól tették, hogy kiosztották a classroom kódokat.

2020. szept. 18. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%