Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Régen diplomáztam,2002-ben....

Régen diplomáztam,2002-ben. Most sikerült egy mesterképzésre bejutnom. Picit félek az új rendszertől. Tényleg nehéz kezelni az ETR-t?

Figyelt kérdés

Könnyen bele lehet jönni a használatába? Nagyon sok utánajárást igényel, hogy felvegyél egyes tantárgyakat? És valóban sokszor nem indul a rendszer? Tapasztalatokat várok.

Köszi!


2010. aug. 25. 17:47
 1/5 anonim ***** válasza:
offolok,ne haragudj ,de én is kezdő vagyok és nekem szarakodik,regisztráltam pár hete,de most nem enged belépni,azt írja,rossz a jelszavam,ami kizárt dolog,én is nagyon örülnék egy kis segítségnek,mégegyszer bocsi az offért
2010. aug. 25. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
remek.... én is ettől félek, hogy nem indul, meg nem enged be, meg elveszek a sok adatban... hátha kapunk biztató válaszokat is! .)
2010. aug. 25. 18:10
 3/5 anonim ***** válasza:
Néha lefagy, ezen kívül nincs vele gond szerintem. Bár van olyan ismerősöm, aki elvileg 3 éve használja, de még mindig azt sem tudja, hogyan kell állapotot váltani, de szerintem ha az ember első nekifutásra rászán egy órát és végigkattintgat mindent, akkor meg fogja később találni, amit keres.
2010. aug. 25. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
köszi!
2010. aug. 25. 21:24
 5/5 anonim ***** válasza:
Nem egy nagy kunszt, a tantárgyak felvétele annyiból áll, hogy rámész a Kurzusfelvétel menüre, ott ha akarsz, akkor beírsz feltételeket a keresésre (ajánlott félév, oktató, tanszék, kurzuscím, stb.), és rányomsz a kurzus keresése gombra. Kilistázza a megfelelőket, beikszeled, amiket akarsz, majd kurzus felvétele gomb. Ennyi.
2010. aug. 25. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu