Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Még mindig érvényben van az a...

Még mindig érvényben van az a kormányrendelet hogy a tanárok közül aki nincs beoltva az január 3.-tól nem mehet be az iskolába?

Figyelt kérdés

2022. jan. 2. 18:19
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Állami intézmények esetén igen, de a miniszter adhat felmentést. Ha nem az állam a fenntartó, akkor majd eldönti, hogy mit követel meg.
2022. jan. 2. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
47%
Bár nem tanár vagyok hanem iskola dolgozó, de még mindig fennáll, ma így már nem is dolgozom....Eszement ami folyik...
2022. jan. 3. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Igen. Csak közben folyamatosan hívogatnak, írogatnak, piszkálnak, zsarolnak érzelmileg. Karácsonykor, szilveszter előtt, este.

Azt hittem egyszerűen elveszítem a munkahelyem, de sajnos ez nem ilyen egyszerű. Először megdolgoznak rendesen.

Közben jön az email a szülőktől, hogy a gyerekek nagyon szomorúak.

És igen, van olyan, hogy csak 72 órás PCR teszttel tehetem be a lábamat az intézménybe ügyintézés céljából is. Abban reménykedem, ha alá kell írnom valamit, lejönnek hozzám a kapuba, és nem szívatnak meg azzal, hogy fizetés nélkül saját zsebből 15000-20000 ft-ért tesztet csináltassak miatta.

Egy hete küldtem méltányossági kérelmet, semmi válasz nem érkezett egyelőre.

2022. jan. 4. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Nálunk is él a PCR tesztes hoka-moka, de én ha alá kell írnom vagy felmondok akkor biztos nem csináltatok pcr tesztet....meg az anyjuk f.szát....

Méltányosságot te mire kérsz? (kiváncsiságból)

Az én iskolában csak is kizárólag én vagyok aki nem oltakozott...Hatalmas veszélyt fenyegetek karbantartóként...

2022. jan. 4. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Biztos nehéz lehet egyetlen oltatlanként, részvétem..