Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Szerintetek melyik Salgótarján...

Szerintetek melyik Salgótarján (madách vagy stromfeld[GT])?

Figyelt kérdés

Madách imre Gim. és Szki.(gimi) vagy a Stromfeld Aurél gépipari és(szakma) ...

Nem tudom melyiket lenne a jobb . Esetleg jár-e valaki valamelyikbe illetve készül-e ebbe a kettőbe valaki ?



2011. dec. 1. 14:27
 1/4 anonim válasza:
Én Madáchos voltam, szerettem. Ha később tovább akarsz majd tanulni (diploma), akkor inkább a Madách, de ha nem készülsz főiskolára, egyetemre akkor a GT, és tanulj ott szakmát.
2012. febr. 22. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

A gimnázium ZSÁKUTCA. A diplomás munkanélküli képzés fellegvára. Én a GT-be jártam, és most BME MSC egyetemi diplomával villamosmérnök vagyok. Úgyhogy egy nagy mese, hogy szakközépből nem lehet továbbtanulni. Bölcsésznek nem is, de oda csak azok mennek, akik éhbérért szeretnének dolgozni.


Ha az életben valóban boldogulni akarsz, akkor eleve szakmát tanulsz, mert az mindig jól jön. És emellett el lehet menni felsőfokú oktatási intézménybe is, bár egyáltalán nem biztos, hogy megéri. Ennyi idő alatt ki lehet tanulni egy szakma minden fogását, és saját vállalkozásban 10x annyit kereshetsz, mint egy átlag diplomás.

2012. ápr. 10. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Stromfeld
2014. febr. 26. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Melyikbe mentél végül?
2014. febr. 26. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.